recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Farve skaller af
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Farve skaller af

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Farve skaller af
    Sendt: 04-August-2018 kl. 09:16
Hej
Jeg har en sort Huawei P10. Det ser ud til at annodiseringen er skallet af nogle steder i kanten og på bagsiden, hvor der har været kontakt med coveret. Er det normalt det sker? Og burde jeg have en sag hvis jeg reklamere. Der sidder stadigvæk lidt farve i coveret.

Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 09:46
Hvis du skal have en chance, kræver det som minimum at det er et original cover.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 12:23
Ok
Det er det desværre ikke
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 12:31
Det er da bare at låne et originalt cover hvis  de kræver det
Om der er rester i cover eller ej . 
Jeg har en p9 lite og der har været kopi cover på i halvandet år og intet har ændret sig
Bare kør på . Sæt i gang Wink

Mvh Michael 


Redigeret af Basto - 04-August-2018 kl. 12:31
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2018 kl. 16:05
Den er desværre købt i Bilka og de tager min. 500 kr. i teknikergebyr, hvis de ikke anekender at der er fejl på mobilen.

Så jeg kan vel lige så godt bare sælge den med et nedslag i prisen.
Der røg Huawei så bare lige på listen over mærker der skal undgås i fremtiden.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2018 kl. 16:36
Generelt bruger man et lag anodisering der er langt tyndere nu, end for 20-25 år siden da jeg begyndte at arbejde med aluminium. Dengang var det ofte 50-70 my til bygge- og elektronik branchen. Nu er man ofte nede på 10-20 my.

Men derfor burde det ikke skalle af. 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2018 kl. 18:14

 Har en Huawei Honor der er et par år gammel, der er brugs mærker, men derudover intet i vejen. Det er jo en brugsgenstand, og kan ikke være i Mint tilstand for evigt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 16:48
Der er måske heller ikke så slemt som det lyder, når jeg skriver skaller af. Det er bare ærgerligt at der er brugsspor på de beskyttede områder. De blottede områder er som nye.
Kan se der er langt være eksempler på dba.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu