|
Galaxy s7 Edge stigning i strømforbrug |
Besvar |
Forfatter | |
Stan6
Junior bruger Oprettet: 17-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-August-2018 kl. 23:44 |
Hej, efter at jeg har installeret den sidste opdatering, steg min batteriforbrug meget. Før kunne batteri holde 2 døgn, nu kun en . Jeg har deaktiveret eller stoppet nøgle apps, men Beaming Service og Gear VR Service bruger meget strøm og kan ikke deaktiveres .
Enhedsvedligeholdelse kan stoppes, men er det en god ide? Har i observeret noget tilsvarende og hvad kan man gøre? Jeg bruger ikke VR udstyr, men batteri bliver tappet. Venlig hilsen Stan |
|
Stan
|
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis du ikke har mulighed for at deaktivere de app der bruger strøm så vil tro at den eneste mulighed er at lave en reset af telefonen.
Og du har vel prøvet at genstarte den et par gange? |
|
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Android har ofte et meget ujævnt strømforbrug. Men jeg har fx også lige fået Oreo til min Motorola Z2 Play og her steg forbruget også en smule. Det er helt sikkert bare det nye styre system, der har lidt højere forbrug i drift, desuden har din tlf også 3 år på bagen eller sådan. Så batteriet mærker jo derved ændringen i forbruget lidt højere pga slidet. Desuden har mange jo den tendens at de holder skærmen tændt konstant......den må endelig ikke gå i dvale. Jeg bruger ikke min tlf konstant og slukker den om natten, så jeg kan sove, derved holder den fint i en hel uge før næste opladning. At man kan bruge tlf'en konstant i et helt døgn eller 1½, er for mig en flot batteri tid. Hvorfor forlanger folk, skærmen skal kunne stå tændt hele dagen og så skulle holde 3-4 dage. Folk spiller spil, hører musik og ser film + mange programmer kører i baggrunden. I den forbindelse, er det da flot batteriet kan holde mere end en dag.
Redigeret af javilha - 05-August-2018 kl. 13:28 |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
Eeyore
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min er også gået helt amok efter seneste OS opdatering, det er dog outlook app som er den store synder her. Håber at der kommer en opdatering til den.
|
|
Stan6
Junior bruger Oprettet: 17-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, denne ændring i forbrug skete fra en dag til anden. Batteri har det fint- foreløbigt.
Men nu fandt jeg ud af, at man kan gå i : Indstillinger-apps-finder den app der bruger strøm, f eks, Gear VR service og klikker på batteri, og i afsnit der hedder Administrer batteri forbrug deaktiverer man Tillad baggrundsaktivitet. Jeg har ikke afprøvet virkning på batteritiden, men det skulle ha inflydelse? Jeg har læst på nettet at der er flere der har observeret at Gear VR kører og bruger meget strøm, og kan ikke deaktiveres. Håber at Samsung kommer med løsning i næste opdatering. |
|
Stan
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |