recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver box pixelere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver box pixelere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denver box pixelere
    Sendt: 05-August-2018 kl. 18:39
hej.

jeg har en Denver tuner samt Stofanet. Nogle programmer (tv2 fri 6ere etc ) pixelere i perioder. Jeg kan se tv i flere timer uden problem. Og pludseligt pixelere det for vildt. Har prøvet at genstarte tuner. Geninstallere kanaler uden succes. Vi har andre tv uden problemer. What to do ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2018 kl. 19:06

 Det kan tyde på en periodisk indstråling, prøv med et bedre kabel, det kan også være selve boksen der er modtagelig for indstråling.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2018 kl. 19:50
fra apparater i nærheden. Eller kabler ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2018 kl. 19:53

 Svært at sige hvor det kan komme fra.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2018 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

jeg har en Denver tuner samt Stofanet. Nogle programmer (tv2 fri 6ere etc ) pixelere i perioder. Jeg kan se tv i flere timer uden problem. Og pludseligt pixelere det for vildt. Har prøvet at genstarte tuner. Geninstallere kanaler uden succes. Vi har andre tv uden problemer. What to do ?
Som oftest skyldes det indstråling i "HF utætte" kabler/stik/samlinger/fordelere.
Hvis de ramte kanaler ligger på samme frekvens er det som regel indstråling fra radiotjenster på den frekvens.
Stofas rådgivning:


Redigeret af JørgenT - 05-August-2018 kl. 20:00
Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu