recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D briller til JVC - SONY og EPSON Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D briller til JVC - SONY og EPSON Projektor

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D briller til JVC - SONY og EPSON Projektor
    Sendt: 07-August-2018 kl. 22:53
Er der nogen herinde der har erfaring med RF 3D briller til deres JVC DLA-X projektor, specielt om det er investeringen værd, da prisen på originale JVC briller virkelig er hamper i forhold til hvad de andre producenter kræver - har kikket lidt omkring og det ser ud at prisen ligger fast selv om du handler i Tyskland, Sverige eller herhjemme 4 stk. originale ca. pris 4.600,00 Kr plus RF senderen..

jeg er så lige "faldet" over denne hjemmeside der sælger kompatible produkter til en helt anden pris..


Er de mon pengene værd og er de lige så gode ??
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 06:02

Jeg har et sæt liggende fra Jvc med ret mange briller du kan få billigt

Tjekkede lige - 4 stk og en transmitter alt som nyt




Redigeret af JohnConnor - 08-August-2018 kl. 06:59
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 09:29
Jeg har købt et sæt af disse her på amazon i usa


Jeg har også et par af Jvc's briller til ca. 1300,-kr og forskellen er marginal i jvc's favør. Omvendt så sidder 3d active brillerne klart bedre på mit hoved hvor jvc's briller klemmer rigtig meget.

Der har været en tråd på avsforum om 3d briller på jvc x5xxx serien, jeg ved ikke om den er aktiv mere.



Redigeret af jespermart - 08-August-2018 kl. 09:32
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Basic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Juli-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 11:08
Jeg har 2 stk. Sony 3D briller liggende fra min Sony VPL-HW55ES projektor.

Har aldrig rigtig har brugt dem, så de er som helt nye. Modellen hedder TDG-PJ1.


Er bosat i Esbjerg :-)


Redigeret af Basic - 08-August-2018 kl. 11:11
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 13:05
Hvad angår brillerne fra Hi-Shock, jeg har ingen erfaring med RF-briller men vi købte et par Hi-Shock DLP-briller i håb om, at de var identiske med de "originale" fra Benq, da de nemlig har 100% identisk design. De var dog ikke helt identiske, men det tætteste vi har været på samme kvalitet, i forhold til andre billige briller vi har prøvet, og kostede omtrent det halve.

Så medmindre du hopper på et af de gode brugt-tilbud synes jeg absolut du skal prøve dem, om ikke andet så køb et par originale og et par Hi-shock, og gør dig dine egne erfaringer, inden du køber 4 sæt dyre!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 13:22
Du er som sagt velkommen til at smide en PM omkring mine som er originale JVC og bare flyder i skabet:)
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Hvad angår brillerne fra Hi-Shock, jeg har ingen erfaring med RF-briller men vi købte et par Hi-Shock DLP-briller i håb om, at de var identiske med de "originale" fra Benq, da de nemlig har 100% identisk design. De var dog ikke helt identiske, men det tætteste vi har været på samme kvalitet, i forhold til andre billige briller vi har prøvet, og kostede omtrent det halve.

RF brillerne fra Hi-Schock skulle efter sigende afgive højfrekvent støj som nogle brugere er meget plaget af.

Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

RF brillerne fra Hi-Schock skulle efter sigende afgive højfrekvent støj som nogle brugere er meget plaget af.

Jeg læste en masse om præcis samme problem med DLP-brillerne (både Benq's og Hi-Shock's), men ingen af vore briller hyler. Forhåbentlig betyder det, at fejlen er rettet.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 16:36
#John Conner


Jeg har lige sendt dig en PM Smile

Redigeret af Just Curious - 08-August-2018 kl. 16:37
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

#John Conner


Jeg har lige sendt dig en PM Smile

Og har sendt svarSmileSmile

Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

#John Conner


Jeg har lige sendt dig en PM Smile

Og har sendt svarSmileSmile


så er der besked igen Smile
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 19:17
Æh, gutter ... Håber I hygger jer, men kan vi andre ikke please holdes udenfor?? :)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu