recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 65"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung 65"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TG-Vest Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-September-2008
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG-Vest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 65"
    Sendt: 10-August-2018 kl. 11:43
Hej

Jeg kan ikke se om der er blevet spurgt om det før, så jeg vover lige det ene øje og spørger.

Er dette et fuldstændig håbløst TV? Prisen virker ok.


Det skal bruges til noget simpelt flow og streaming TV nogle timer hver aften. Har brug for et større TV, da vi nu sidder3-4 meter fra TV.

Mvh
T
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 12:24
Det er sikkert fint og god pris. Jeg ville købe det og hvis det ikke lever op til forventningerne levere det tilbage igen.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 12:34
6 serie er ok,  Men ikke prangende. Har selv et Samsung 6 serie i 55" fra sidste år, og malker intet i min hverdag. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 14:04
5000 for et 65" er billigt. Forvent ikke det store og bliv positivt overrasket.

Hvilket tv har i nu?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

6 serie er ok,  Men ikke prangende. Har selv et Samsung 6 serie i 55" fra sidste år, og malker intet i min hverdag. 


Arh hvad, det er da for dårligt at du ikke malker
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 16:23
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 16:59
Ganske okay tilbud, men du skal ikke være allergisk overfor uhensigtsmæssigheder i panelet.

Kantmonterede LED belyste paneler kan let have uens lysstyrke.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 19:02
jeg har et UE65JU6075. det er jeg rigtig glad for. jeg bruger det til almindeligt TV brug. Film ser jeg på projektor, men det har intet med TVet at gøre jeg vil bare gerne se film i størrer format.
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2018 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af DraX DraX skrev:

Håber det er okay jeg spørger i samme tråd..

super tv til prisen Clap
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu