recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MÅ SLETTES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MÅ SLETTES

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

hvor i landet? 
Hvad er der sket med lens shift på den?
Jeg vil tro vi er på under 5000kr men ved ikke hvad du selv tænker?

Kastrup står den.
Pas - den kører derinde så den er sikkert hoppet ud af tandhjulet derinde. Gør ikke mig noget da den er sat højt på hylde som 99 % ender med. 

Under 5000 tror jeg simpelthen ikke på. Det er måske de gamle HD modeller men X modellerne oplever jeg ikke dernede.

Men byd endelig derude. Den skal nok ryge til en god pris:)
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 11:36
Er den ikke monteret i loftet? Bliver det ikke et problem hvis man skal det? 
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 11:56

Således står den lige nu.
I modsatte ende hænger lærred på bjælken så vil tro den flugter med toppen af billedet i 16:9

Skal den hænge i loftet er det bare at have lidt tålmodighed med lense shiftSmile

Kan se x70/x75/x700 går til 14-17.000 kr
Derefter starter de nye x7000/x7500 på 21-24000 kr
X7900 på cirka 30-35000

Tænker derfor X7 ligger på 8-11.000 kr normalt 



Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 12:23
Hvad mener du med at have tålmodighed med lense shift ? Kan den hænge i loftet uden at justere på lense shift? Det kan jeg ikke lige se men måske misforstår jeg. 
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Hvad mener du med at have tålmodighed med lense shift ? Kan den hænge i loftet uden at justere på lense shift? Det kan jeg ikke lige se men måske misforstår jeg. 

Lense shiften lodret kommer og går og den anden vej hjalp det at den skulle ned ad. Tænker tyngdekraft lige hjælper:)


Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 13:55
Ok så måske kan linsen ikke fikseres hvis den skal hænge i loftet 
Jeg vil mene det trækker noget ned med defekt lens shift. Den fleste hænger vel i loftet frem for en hylde. 
Men det er jo bare min vurdering.  Kunne være interesseret i den men ikke sikker at vi kan blive enige om prisen... 
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Ok så måske kan linsen ikke fikseres hvis den skal hænge i loftet 
Jeg vil mene det trækker noget ned med defekt lens shift. Den fleste hænger vel i loftet frem for en hylde. 
Men det er jo bare min vurdering.  Kunne være interesseret i den men ikke sikker at vi kan blive enige om prisen... 

Den er todelt i linsen. Den har et træk der holder den stramt på plads og et hjul der flytter på den. Så den er fikseret:)
Skriv en PM så kan vi se om der er grundlag for en handel. 
Har du ikke set den før så få en demo inden du er helt stædig på den sidste krone :)
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 16:07
kan du ikke teste om det er muligt at justere lensshift i forhold il at den kan monteres i loftet?
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 16:55
Hvis den går over kr. 5000,- bliver jeg meget overrasket
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 20:07
Alderen taget i betragtning og den halv defekte lens shift så vil jeg også sige omkring de 5k
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2018 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Hvis den går over kr. 5000,- bliver jeg meget overrasket

Danmark er et spøjst land når det kommer til biograf udstyr.
Vi vil have de nyeste knapper men går egentligt ikke så meget op i den grundlæggende kvalitet. Tyskland og England har store markeder for High end grej fordi folk anerkender at primo kvalitet ofte slår nyeste features.

Til 5.000 ryger den på eBay auktion som min processor og ender sikkert i 6-7000 kr.
Til top
kanvas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kanvas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2018 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Danmark er et spøjst land når det kommer til biograf udstyr.
Vi vil have de nyeste knapper men går egentligt ikke så meget op i den grundlæggende kvalitet. Tyskland og England har store markeder for High end grej fordi folk anerkender at primo kvalitet ofte slår nyeste features.

Til 5.000 ryger den på eBay auktion som min processor og ender sikkert i 6-7000 kr.

Forstår dig godt, men husk de høje gebyrer på ebay. Af hele beløbet skal der  betales 10% til eBay og 3,4% til Paypal.
Så går den for 6000,- så kan du ligeså godt sælge den for 5000,- i DK Cry

Jeg kunne godt være interesseret. Det er en stadig en dejlig projektor og det ville da være en opgradering af min  ligeledes aldrende DLA-HD100, men jeg må indrømme at fejlen med lens shift gør at interessen fordufter igen.

Men held og lykke med det. Thumbs Up


Redigeret af kanvas - 13-August-2018 kl. 14:58
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL 250ti, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu