recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 6000/6002 - kilde på hver højttaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 6000/6002 - kilde på hver højttaler?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tranders Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-August-2018
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tranders Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 6000/6002 - kilde på hver højttaler?
    Sendt: 11-August-2018 kl. 23:25
Hej.

Er der nogen der ved om det er muligt at have en powerlink kilde på hver højttaler og så koblet dem sammen via powerlink kablet.

Jeg har en Beosound 3000 koblet på mine højttalere via Powerlink til den ene højttaler og så kabel videre til den anden.

Jeg vil dog gerne have mulighed for at tilkoble fjernsynet (Beoplay V1-) til højttalerne og tænkte det burde være muligt at koble dem til, ved at bruge den anden powerlink indgang på den anden højttaler. Det forudsætter selvfølgelig at begge kilder ikke er tændt samtidig.

Er det reelt en mulighed eller skal jeg hellere have en switch ind? Har powerlink kabler nok, skal dog have en RJ45 til powerlink converter for at få fjernsynet på.

Har nogen prøvet den type setup?

Mvh Peter
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 12:08
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Tranders Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-August-2018
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tranders Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 15:35
Tak for hurtigt svar - det vil jeg prøve.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu