recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Denon AVR-3808A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Denon AVR-3808A

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Denon AVR-3808A
    Sendt: 16-August-2018 kl. 10:54
Hvad bør sådan en koste?

Stand: God, ingen synlige (eller usynlige) skade.
Tilbehør: Alt der fulgte med i pakken.
Kvitt: Nej.

Farven er sort hvis det har nogen betydning.

Takker.
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 15:06
Ud fra den der er til salg på DBA skal du nok et stykke under 4000 for at komme af med den. Han har haft den til salg et par måneder. Et forsigtigt gæt ville være 3500 kr måske kun 3000 kr
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 15:18
i min verden er vi langt længere nede, omkring 1000,- måske endda lavere. Det understøtter ingen nye HDMI standarder og formattering, så atmos, 4K, HDR Osv er udelukket. Receiver er 10 år gammel
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 15:19
dem på DBA står til 2000,- hvor den ene er små defekter
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 15:26
Jeg sælger ikke. Jeg vil gerne købe. Men jeg synes nemlig også dba priserne er alt alt for høje. Det er som Jakob siger meget gamle sager.

Jeg tænkte også selv max 2.000 kr.

Tak for hjælpen.
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 15:56
Receiveren er 11 år gammel, kan ikke afspille de nyeste audioformater, uden mulighed for ARC osv. Den kan / bør ikke koste meget over 500 kr i min bog.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 16:58
tæt på værdiløs i dag. 

Forældet. 
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 08:51
JeTeX - Hvilke audio formater mener du? Atmos og lignende? Smile

EDIT: Kan fornemme på det hele at selv 2.000,- er i overkanten for sådan en... Tak for hjælpen.


Redigeret af Hessi - 17-August-2018 kl. 10:42
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 09:43
Kan man efterhånden ikke få en nogenlunde god og ny receiver til 3-4K i dag? Oven i købet med alle de nyeste lyd- og videostandarder?

3-4K for en over 10 år gammel og brugt receiver virker som et dårligt køb i dag. Medmindre stereodelen er uovertruffen. Har man ikke brug for en god stereo-performance, kan man vel sagtens nøjes med en billigere receiver. 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 14:05
Gu er den da ej forældet
Lydkvalitet går forhåbentligt aldrig af mode
Hvis man nu kan leve uden 4K og Atmos… og ja, det kan man godt
Behold den selv i stedet for at sælge den for et latterligt lavt beløb
Bare min mening

Nå så OK da... så lige, at han ville købe en (ikke sælge)
Så er det jo en helt anden sag...

Redigeret af jake51 - 17-August-2018 kl. 14:07
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 14:25
er 11 år gammel. Elektronik meget værd ?

Ikke hvis jeg skal købe. 
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Gu er den da ej forældet
Lydkvalitet går forhåbentligt aldrig af mode
Hvis man nu kan leve uden 4K og Atmos… og ja, det kan man godt
Behold den selv i stedet for at sælge den for et latterligt lavt beløb
Bare min mening

Nå så OK da... så lige, at han ville købe en (ikke sælge)
Så er det jo en helt anden sag...

Nu er der flere parametre end lydkvalitet, når det kommer til surround receivere. Denne receiver har ikke mulighed for 4K, ingen HDR, ingen Atmos, HDMI 1.3 og så er den noget mere skrøbelig end en traditionel stereoforstærker, og så lyder de som regel heller ikke lige så godt i stereo som en traditionel stereoforstærker.

Men ja, har man kun behov for DTS og DD uden en masse video-features, så kan en 3808 da godt bruges, men prisen skal også helst afspejle, at den er over 10 år gammel. Surround-receivere taber bare deres værdi hurtigere og mere mærkbart end stereo-amps. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu