recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Regler ift. Privat handel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Regler ift. Privat handel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Finegold Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finegold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Regler ift. Privat handel
    Sendt: 19-August-2018 kl. 15:55
Hej, jeg ved ikke hvis det her jeg skal skrive.

Jeg har for nylig købt et produkt privat. Jeg er blevet lovet garanti på det produkt som jeg købte, at det er medført med garanti. Jeg har dog stadig ikke modtaget det papir/email til garanti papiret som jeg er blevet lovet. Er der i Danmark noget med love og rettigheder hvori jeg kan kræve garanti papiret. Jeg har bevis på at jeg er blevet lovet garantiet (som jeg endnu ikke har fået, og ikke forventer at personen vil give mig)
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 16:02
Til top
Finegold Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finegold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 16:39
Udfra hvad jeg kan forstå er der intet jeg kan gøre om garantien? Selv hvis jeg har skrevne beviser på at jeg er blevet lovet det. Er det korrekt?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 17:10
Først og fremmest, så har du ramt ind i den allerførste kategori i dettte forum, som intet har med din sag at gøre, havde du brugt lidt længere tid, havde du fu det ned til Jura gruppen, hvor dit spørgsmål hører til.

Det du skriver er meget vagt og svært at finde ned til bunds i. Dengaranti du er blevet lovet, er det sælgeren der vi give dig garanti, eller er det sælger der ikke vil/kan give dig en kopi af garantibeviset?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu