recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Få lyden mere separat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Få lyden mere separat

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 06:30
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Så må du ud at låne en, da jeg tror, det er her, dit problem ligger!

Hvis du er interesseret, har jeg faktisk en Paradigm PW Link stående, som jeg ikke får brugt:


Jeg købte den blot, da jeg syntes det var et utroligt spændende produkt, men har faktisk helt glemt jeg havde den  :).
Der er stadig over et års garanti tilbage.
Den adskiller sig fra andre streamere på markedet, ved at have indbygget en af de bedste rumkorrektioner ARC, som virkelig kan give et løft.
Måske jeg skulle prøve at lege med den i morgen? :)

P.s. Du læste åbenbart ikke min lille bøn, eller også valgte du blot at overhøre den.  :(

Hvis alle citerer, det der lige er blevet skrevet, bliver det meget hurtigt en længere smøre.

Hørt.!


Til top
rotelman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rotelman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 07:13
ja uden en god kilde kan resten af hi-fi kæde ikke gøre det bedre... Altid godt med flere kilder så man kan checke 1 to 1

Redigeret af rotelman - 21-August-2018 kl. 07:13
Til top
mortenloose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2014
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenloose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 09:01
Supergris: ja, den lyder interessant. Du må da godt prøve den af for at se, om den virker.

Redigeret af mortenloose - 21-August-2018 kl. 10:08
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4413
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af mortenloose mortenloose skrev:


Er det højttalerne som der er flaskehalse, eller er det noget andet i mit anlæg? 

Hvordan er dine højttalere placeret? Hvad er vinklen mellem højttalerne fra lyttepositionen, afstand fra sidevægge (er der symmetri?).

Er der forskel når du spiller højt og lavt? Er der forskel når du laver mere/mindre toe-in? Og er det kun rockmusik og ikke andet?

Inden udstyret får skylden ville jeg helt klart få afklaret så mange af ovenstående ting som muligt for at kunne få en bedre idé om hvor der skal kigges. 

EDIT: Nu er alt dit udstyr jo fra Hifi-Klubben - hvorfor får du ikke dem til at sætte en demo op med samme udstyr i butikken? Hvis det lyder godt dér, så kan du pege på dit rum som synderen.


Redigeret af Jonas_h - 21-August-2018 kl. 17:12
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu