recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelser fjernet på Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anmeldelser fjernet på Netflix

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Det siger de nu.... men det kommer 🤢
o

Ikke reklamer, men kun pre view af det andet de sender, og det er ikke reklamer


Hvis de imellem afsnit 1 og 2 placeret noget som helst indhold, vil det være reklamer og det vil være uønsket

Det samme gælder kanaler der afbryder udsendelser for af vise noget andet, der er det også uønsket og jeg er stoppet med af betale til kanaler der ellers sender indhold jeg gerne vil se, netop fordi de blev ved med af afbryde udsendelser for af vise hvad de sendte resten af ugen

 Ja, man kan sagtens selv finde ud af hvad der kommer når det kommer, men der kan jo sidde en enkelt stakkel et sted der ikke har de evner,.men hvorfor skal andre lide under det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Det siger de nu.... men det kommer 🤢
o

Ikke reklamer, men kun pre view af det andet de sender, og det er ikke reklamer

Det kan man jo diskutere - det er som oftest et preview af en af deres egne serier Dead

Det er noget forbandet svineri, at man ikke kan slå autoplay fra! Desuden tarveligt overfor de tusindevis af filmfolk, hvis credits bare bliver afbrudt, på linie med de kommercielle tv-kanaler, som 0,4 sek inde i rulleteksterne begynder at ævle løs om alt mulig andet. Troede Netflix var bedre.

Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 15:36
Ved godt, at det kun er preview af deres egne film og serier
Men pisseirriterende er det da
I den forbindelse er jeg ved at gå amok over ALTID at skulle klikke på OK for at acceptere cookies

Redigeret af jake51 - 21-August-2018 kl. 15:37
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

I den forbindelse er jeg ved at gå amok over ALTID at skulle klikke på OK for at acceptere cookies

LOL!!!! Ja, når nu vi er i gang ... LOLLOL (at det så er for vores skyld, at det er blevet sådan ...)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Desuden tarveligt overfor de tusindevis af filmfolk, hvis credits bare bliver afbrudt, på linie med de kommercielle tv-kanaler, som 0,4 sek inde i rulleteksterne begynder at ævle løs om alt mulig andet. Troede Netflix var bedre.


Hvorfor?
Er der én ud af 5.000 der læser mere end 5 linier af de credits?

Langt flere ville da være generet af hvis man på kommercielle kanaler skulle vente 5 minutter efter en film fordi credits skulle rulles færdig Wink


Redigeret af Henrik K Kristensen - 21-August-2018 kl. 16:19
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Desuden tarveligt overfor de tusindevis af filmfolk, hvis credits bare bliver afbrudt, på linie med de kommercielle tv-kanaler, som 0,4 sek inde i rulleteksterne begynder at ævle løs om alt mulig andet. Troede Netflix var bedre.


Hvorfor?
Er der én ud af 5.000 der læser mere end 5 linier af de credits?

Langt flere ville da være generet af hvis man på kommercielle kanaler skulle vente 5 minutter efter en film fordi credits skulle rulles færdig Wink

At de kommercielle kanaler gør det forstår jeg, og det kan jeg ikke gøre noget ved. Men på Netflix ville jeg gerne have valget at kunne slå autoplay fra. Og det har jeg i øvrigt på vores ene såkaldte "smarte" Samsung TV, som er tilpas gammelt til, at Netflix-appen slet ikke kan al det fis, hvilket er rigtig rart! Er desværre ikke så heldig hvad angår vores Sony BD-afspiller nede i biffen.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Desuden tarveligt overfor de tusindevis af filmfolk, hvis credits bare bliver afbrudt, på linie med de kommercielle tv-kanaler, som 0,4 sek inde i rulleteksterne begynder at ævle løs om alt mulig andet. Troede Netflix var bedre.


Hvorfor?
Er der én ud af 5.000 der læser mere end 5 linier af de credits?

Langt flere ville da være generet af hvis man på kommercielle kanaler skulle vente 5 minutter efter en film fordi credits skulle rulles færdig 

Sidst jeg var i biografen og filmen var slut, rejste alle sig hurtigt op og havde forladt salen inden for et minut. 

Ikke mig. Jeg blev siddende til det sidste, og det var ikke engang en Marvel film hvor man kan forvente scener under credits. Kort efter alle var gået, kom der et par ansatte ind. De kiggede på mig; kiggede så på hinanden og gik lidt hvileløst rundt. Den ene bevægede sig op mod mig, som om det nærmest var et tilfælde at han kom forbi mig, og spurgte forsigtigt om der var noget galt. 

Det var der ikke. Jeg ville bare gerne have det hele med.
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Desuden tarveligt overfor de tusindevis af filmfolk, hvis credits bare bliver afbrudt, på linie med de kommercielle tv-kanaler, som 0,4 sek inde i rulleteksterne begynder at ævle løs om alt mulig andet. Troede Netflix var bedre.


Hvorfor?
Er der én ud af 5.000 der læser mere end 5 linier af de credits?

Langt flere ville da være generet af hvis man på kommercielle kanaler skulle vente 5 minutter efter en film fordi credits skulle rulles færdig 

Sidst jeg var i biografen og filmen var slut, rejste alle sig hurtigt op og havde forladt salen inden for et minut. 

Ikke mig. Jeg blev siddende til det sidste, og det var ikke engang en Marvel film hvor man kan forvente scener under credits. Kort efter alle var gået, kom der et par ansatte ind. De kiggede på mig; kiggede så på hinanden og gik lidt hvileløst rundt. Den ene bevægede sig op mod mig, som om det nærmest var et tilfælde at han kom forbi mig, og spurgte forsigtigt om der var noget galt. 

Det var der ikke. Jeg ville bare gerne have det hele med.

LOL
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 22:00
Der er da ikke noget bedre end når der kommer en ekstra bid til sidst efter rulleteksterne, specielt Disney bruger det Wink
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 22:01
Der er da ikke noget bedre end når der kommer en ekstra bid efter rulleteksterne.. Disney bruger det ofte Wink
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2018 kl. 07:14
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Desuden tarveligt overfor de tusindevis af filmfolk, hvis credits bare bliver afbrudt, på linie med de kommercielle tv-kanaler, som 0,4 sek inde i rulleteksterne begynder at ævle løs om alt mulig andet. Troede Netflix var bedre.


Hvorfor?
Er der én ud af 5.000 der læser mere end 5 linier af de credits?

Langt flere ville da være generet af hvis man på kommercielle kanaler skulle vente 5 minutter efter en film fordi credits skulle rulles færdig Wink

At de kommercielle kanaler gør det forstår jeg, og det kan jeg ikke gøre noget ved. Men på Netflix ville jeg gerne have valget at kunne slå autoplay fra. Og det har jeg i øvrigt på vores ene såkaldte "smarte" Samsung TV, som er tilpas gammelt til, at Netflix-appen slet ikke kan al det fis, hvilket er rigtig rart! Er desværre ikke så heldig hvad angår vores Sony BD-afspiller nede i biffen.
Autoplay kan du slå til og fra inde fra deres hjemmeside:
https://www.netflix.com/HdToggle
Skal så ikke kunne sige om det virker i dit tilfælde, men det virker for mig.!
BaaaaaH
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2018 kl. 07:39
Oprindeligt skrevet af Blank Blank skrev:

Autoplay kan du slå til og fra inde fra deres hjemmeside:
Nej - funktionen med at næste afsnit af den serie du ser automatisk starter (binge-feature) er en anden end automatisk preview efter en film. Det er dén man burde kunne fravælge.


Redigeret af jacobe - 22-August-2018 kl. 07:40
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu