recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig HTCP ? Optisk Udgang ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig HTCP ? Optisk Udgang ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2018 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Haha... Ja Nvidia GTX1080 Madvr og Jriver... ja det er flot. Faktisk den værste sammensætning man kan sidde sammen.

Samtale færdig, vend tilbage når du ved hvad du snakker om,den snak gide jeg slet ikke spilde min tid på.


Seal nup du bare en Nuc, fint valg, de fået fra Gigabyte med Optis ud, en der minder om den

Den fra Gigabyte
https://www.dustin.dk/product/5010757029/brix-gb-bxce-2955-rev-10



Go dag

Du er jo nået så langt at du erkender at der er forskel på ringeledning og højttaler kabler, på et eller andet tidspunkt når du jo nok også frem til at der er forskel på digital billedbehandling.

Go dag til dig også 
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2018 kl. 17:34
Jeg tror ikke der er nogen der har sagt at der ikke er forskel på digital billedbehandling, men forskellen opstår ikke på baggrund af hvilket grafikkort man vælger, men derimod hvilken software man benytter til at afspille videoerne.

    Det er ligegyldigt om man bruger et GTX 1080, en NUC eller Nvidia Shield, billedet vil være det samme, så længe de begge understøtter HDR igennem HDMI/DP.
    Til top
    T-Duck Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem
    Avatar

    Oprettet: 15-Januar-2012
    Sted: Vålse Danmark
    Status: Offline
    Point: 3949
    Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2018 kl. 19:25
    Oprindeligt skrevet af Flick Flick skrev:

    Jeg tror ikke der er nogen der har sagt at der ikke er forskel på digital billedbehandling, men forskellen opstår ikke på baggrund af hvilket grafikkort man vælger, men derimod hvilken software man benytter til at afspille videoerne.

    <div ="undercursor-wrapper" style="display: none;"><div ="arrow">
    <ul ="">
    Det er ligegyldigt om man bruger et GTX 1080, en NUC eller Nvidia Shield, billedet vil være det samme, så længe de begge understøtter HDR igennem HDMI/DP.
    hardware decoding er at fortrække hvis man ikke vil tvinge sin cpu i knæ
    Til top
     
     Besvar Besvar Side  <12
     
    Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu