recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket tv ville i vælge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket tv ville i vælge?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
grisling007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2010
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér grisling007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket tv ville i vælge?
    Sendt: 23-August-2018 kl. 20:45
Hej
Jeg står og skal hjave købt nyt tv til vores stue men da vi ikke er så meget inde i alt det tv tænkte vi at det var bedst at spørge herinde. Vores budget ligger på 6-8000kr og vi vil gernen have et 65 tommer da vi sidder 3-4 meter fra tv´et.
Vi har kig påfølgende:






Håber der er nogle kloge hoveder herinde som kan hjælpe os eller evt komme med bedre forslag indenfor den prisklasse, grunden til at vi har kig på samsung er at det mærke har vi nu her og det har bare virket i de 7 år vi har haft det,
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2018 kl. 00:22
Start med at lede efter nogle test af dine ønsker.

Alle er mellem klasse tv og har vær deres skavanker.  

Tror ikke der nogen der er meget bedre i bunken 

Vurder om du skal have va eller ips panel 
Til top
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2018 kl. 21:37
Du skal som hansie råder dig til, læse nogle anmeldelser af de tv, som du overvejer. Dernæst skal du ud i forretningerne og se dem i aktion. Lad sælger f.eks vise dig en bestemt filmsekvens / youtube-video, som du ser på dem alle. Lad sælger vise dig de forskellige prædefinerede modes. Gider han ikke, så bed selv om at få lov til at afprøve tv'et i ro og mag. Sådan gjorde jeg og  fandt frem til mit tv. Husk på dine egne øjne er bedst til at vurdere om tv'et lever op til DINE præferencer. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu