recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - overvågningskamera til Qnap
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

overvågningskamera til Qnap

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: overvågningskamera til Qnap
    Sendt: 24-August-2018 kl. 17:40
Hej Alle
Jeg søger udendørs overvågningskamera til min Qnap ts 121.
Den bliver ikke brugt til noget nu, så jeg tænkte at den kunne bruges til det..
Har kigget lidt på kamera fra Reolink, er der nogen der kender til dem??
Eller andre gode forslag til valg af kamera modtages gerne.

Jeg vil gerne have 3 kamera i mit Setup hvis det kan lade sig gøre til den Qnap jeg har, ellers må jeg lave et andet Setup.

Håber nogen kan hjælpe.

mvh. Aouer
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2018 kl. 11:09
Det vigtigste er nok snarere hvad du er villig til at betale. - udendørs kameraer kræver typisk huse der kan håndtere større mængder kulde og varme, samtidig skal du sikre dig at du har kablet korrekt ud af huset. (generelt er det absolut no go at have udvendige kabler der går direkte indendørs på grund af strøm)
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2018 kl. 21:25
jeg har en Synology NAS med 2 stk kamerae fra Hikvision 
Jeg har så også en switch med POE, 
Så kommer der strøm til kameraerne via netværkskablet,
så man ikke skal trække andet end et netværkskabel til hver kamera, det har kørt super i 3 år nu.


Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2018 kl. 23:53
Ved ikke om Arlo pro 2 kan være en løsning for dig? Men de er tilhvertifald ledningsfri Wink
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2018 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

jeg har en Synology NAS med 2 stk kamerae fra Hikvision 
Jeg har så også en switch med POE, 
Så kommer der strøm til kameraerne via netværkskablet,
så man ikke skal trække andet end et netværkskabel til hver kamera, det har kørt super i 3 år nu.


Hvordan er billede kvaliteten på dem?

[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
cakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-November-2016
Sted: 6230 Rødekro
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 09:44
Billede kvaliteten er ok vis det ikke er forlangt væk fra det du gerne vil stille skarpt på men vil du gerne kunne se ansigter og nummerplader så kik på Hikvision DS-2CD2185 dem har jeg 2 af og 1  af 2145
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af cakke cakke skrev:

Billede kvaliteten er ok vis det ikke er forlangt væk fra det du gerne vil stille skarpt på men vil du gerne kunne se ansigter og nummerplader så kik på Hikvision DS-2CD2185 dem har jeg 2 af og 1  af 2145

Tak👍🏻
Dem ser jeg lige nærmere på.
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af aouer aouer skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

jeg har en Synology NAS med 2 stk kamerae fra Hikvision 
Jeg har så også en switch med POE, 
Så kommer der strøm til kameraerne via netværkskablet,
så man ikke skal trække andet end et netværkskabel til hver kamera, det har kørt super i 3 år nu.


Hvordan er billede kvaliteten på dem?


Billedkvaliteten er helt i top, det kamera jeg linker til har en 28mm linse, det kan fået med andre linse størrelser, lige som på et spejlrefleks kamera er det linsen der afgør hvor langt væk man kan stille skarpt jo, så man skal kigge efter linse størrelse når man køber alt efter hvor man skal have fokus.
Vis du skal have det siddende under udhænget på dit hus vil jeg ikke anbefale et dome kamera til den side af huset hvor vinden altid blæse ind mod kameraet da det så blir fyldt med regndråber på kuplen = dårligt billed 
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2018 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Oprindeligt skrevet af aouer aouer skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

jeg har en Synology NAS med 2 stk kamerae fra Hikvision 
Jeg har så også en switch med POE, 
Så kommer der strøm til kameraerne via netværkskablet,
så man ikke skal trække andet end et netværkskabel til hver kamera, det har kørt super i 3 år nu.


Hvordan er billede kvaliteten på dem?


Billedkvaliteten er helt i top, det kamera jeg linker til har en 28mm linse, det kan fået med andre linse størrelser, lige som på et spejlrefleks kamera er det linsen der afgør hvor langt væk man kan stille skarpt jo, så man skal kigge efter linse størrelse når man køber alt efter hvor man skal have fokus.
Vis du skal have det siddende under udhænget på dit hus vil jeg ikke anbefale et dome kamera til den side af huset hvor vinden altid blæse ind mod kameraet da det så blir fyldt med regndråber på kuplen = dårligt billed 

De skal sidde under udhæng, med ca 4 meter ned til jorden, men synes ikke det der hvor det blæser så meget.

[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2018 kl. 21:04
Jeg har skiftet mit det ene kamera ud som hænger 40cm inde under udhænget i 3,5m højde mod vest, fordi det altid blev vådt når det regned og blæste, og det gør det jo lidt for tit i Danmark, købte dette kamera til den side istedet.
Det er træls at finde ud af det blir et problem efter man har monteret det synes jeg ihvertfald.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu