recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DTS-X 7.4.4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DTS-X 7.4.4

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
jeepster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2018
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeepster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DTS-X 7.4.4
    Sendt: 26-August-2018 kl. 15:33
Hej alle

Er forsigtigt igang med familiens hjemmebio.

Info følger

Dali Evidence 870SE x 2
Dali Evidence 470SE x 4
Dali Helicon Center x 1
Dali Helicon Subwoofer x 2
Dali SVA12 Subwoofer x 2
Dali Ikon on wall x 4 

Denon POA-1AHD

Sony - VPL-HW45ES projektor - 104" Lissau Fastramme
Nvidia Shield



Redigeret af jeepster - 08-September-2018 kl. 23:14
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2018 kl. 16:33
Mega fedt setup!!
Havde dog opgraderet center til euphonia CS4 som er klasser over helicon:)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2018 kl. 17:49
Hvad med det øvrige udstyr. Hvilke(n) forstærer(e), hvilke afspillere og hvad skal billedet vises på?

Ellers fedt med 7.4.4. Går næsten ud fra det er et dedikeret biorum med hele 4 subs :)
Til top
jeepster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2018
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeepster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2018 kl. 17:51
Det er det ogsåTongue står og overvejer indkøb af effekt og processor, kigger lidt på marantz

Redigeret af jeepster - 26-August-2018 kl. 17:51
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2018 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af jeepster jeepster skrev:

Det er det ogsåTongue står og overvejer indkøb af effekt og processor, kigger lidt på marantz

Har selv haft Euphonia på marantz og var ikke vild med det..


Til top
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2018 kl. 22:10
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 08:45
Fedt setup, kan varmt anbefale en Yamaha CX-A5100 !


/michael
Til top
jeepster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2018
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeepster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 08:48
Den har jeg Spekuleret på, Jeg tænker også bare af vægt/effekt/kvalitet hænger sammen, og den er ikke ret tung i forhold til, fx marantz . 

Redigeret af jeepster - 27-August-2018 kl. 09:05
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 09:01
Nok et dumt spørgsmål. Man kan ikke bruge den Marantz alene med højttalere, den skal forbindes til en direkte receiver, ik?
Til top
jeepster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2018
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeepster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 09:03
Jo enten en Reciever eller en Surround processor/ forforstærker
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af jeepster jeepster skrev:

Den har jeg Spekuleret på, Jeg tænker også bare af vægt/effekt/kvalitet hænger sammen, og den er ikke ret tung i forhold til, fx marantz . 

Jeg ville godt nok holde mig fra at købe deres effekt med dine Dali højttalere som er 4ohm.
Der står to steder direkte at højtalere under 6 ohm ikke er OK.

Der skal nok være nogle tosser herinde der til trods for producentens direkte advarsel vil skrive "det gør ikke en skid. Det gør jeg selv" - Men det er direkte tegn på lav intelligens. Lyt til producenten.

Taget fra deres største multikanal:
 http://www.marantz.dk/DocumentMaster/UK/MM8077N_ENG_UG_v00.pdf
 
 




Redigeret af JohnConnor - 27-August-2018 kl. 09:42
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 09:53

Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Oprindeligt skrevet af jeepster jeepster skrev:

Den har jeg Spekuleret på, Jeg tænker også bare af vægt/effekt/kvalitet hænger sammen, og den er ikke ret tung i forhold til, fx marantz . 

Jeg ville godt nok holde mig fra at købe deres effekt med dine Dali højttalere som er 4ohm.
Der står to steder direkte at højtalere under 6 ohm ikke er OK.

Der skal nok være nogle tosser herinde der til trods for producentens direkte advarsel vil skrive "det gør ikke en skid. Det gør jeg selv" - Men det er direkte tegn på lav intelligens. Lyt til producenten.

Taget fra deres største multikanal:
 http://www.marantz.dk/DocumentMaster/UK/MM8077N_ENG_UG_v00.pdf
 
 


Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu