recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DTS-X 7.4.4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DTS-X 7.4.4

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
jeepster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2018
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeepster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2018 kl. 17:53
Den er set på dba. Jeg skal bare ikke have en Yamaha. 

Jeg har kigget på en avm60 fra Anthem
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2018 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af jeepster jeepster skrev:

Den er set på dba. Jeg skal bare ikke have en Yamaha. 

Jeg har kigget på en avm60 fra Anthem

Den ser lækker ud:)
Ved godt mange siger der ikke er forskel på lyden men specielt hvis du har budget til 30K så få nogle forskellige hjem til test evt:) eller lån en hjem som benchmark 
Til top
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2018 kl. 20:50
ARC er også overdrevet godt - havde en Anthem Avr 300 inden jeg gik over til jbl synthesis SDEC 😉
Mvh Troels 
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
Til top
Sven Palvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2012
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sven Palvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2018 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Troelsfilm Troelsfilm skrev:

Jeg vil tillade at citere mig selv

"gå amok!



mvh
Troels"

Wink
 
Det er en fremragende processer. Jeg har haft den, men byttede til en Marantz AV8805, da der var mulighed for det.
Til top
jeepster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2018
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeepster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2018 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af Sven Palvig Sven Palvig skrev:

Oprindeligt skrevet af Troelsfilm Troelsfilm skrev:

Jeg vil tillade at citere mig selv

"gå amok!



mvh
Troels"

Wink
 
Det er en fremragende processer. Jeg har haft den, men byttede til en Marantz AV8805, da der var mulighed for det.

Kører du Atmos / DTS.X fra den?
Til top
Sven Palvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2012
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sven Palvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2018 kl. 17:57
Ja. Jeg bruger  Atmos / DTS.X fra Marantz. Jeg bruger også Auro-3D, som jeg foretrækker.
Til top
Camilla1022 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2019
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Camilla1022 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2019 kl. 19:51
Hej vikle hører om du stadigvæk havde Dali ikon on wall højtaler. Hilsen Camilla
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu