recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 50NU7475 - syge mennesker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung 50NU7475 - syge mennesker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Iko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2018
Sted: Tisvilde
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 50NU7475 - syge mennesker
    Sendt: 27-August-2018 kl. 14:25
Jeg har netop fået et Samsung TV, og det fungerer vist fint. Dog er der noget med billedindstillingen, jeg ikke selv kan løse. Når jeg ser på TVet forfra er alle farver fine. Men sætter jeg mig fx ved spisebordet så jeg ser skråt fra siden, bliver alle ansigter kridhvide, ret forstyrrende at se på 😟
Hvordan kan jeg rette op på det?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 14:46
Det kan du ikke, da dit tv har et va panel, og den type panel mister kontrast, hvis man ikke ser/sidder midtfor. Løsningen er oled eller et tv med ips panel, disse findes i stor stil hos LG, og visse modeller fra Sony og Panasonic.
Ulempen ved ips panel kontra et va panel, er et dårligere sortniveau, men fordelen er bedre betragtningsvinkler.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 14:46
køber et beslag så du kan dreje din skærm.
Lcd skærme har ofte en dårlig betragtningsvinkel.
Til top
Iko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2018
Sted: Tisvilde
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2018 kl. 16:37
Mange tak for jeres svar, så må jeg have fat i et dreje-beslag. Havde før et LG og der var problemet ikke. Desværrre røg tuneren så snart garantiperioden var ovre, så jeg har streamet frem til nu. Valget faldt på Samsung fordi jeg også ser HBO.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu