recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousees bland-selv uden boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousees bland-selv uden boks

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 10:38
Ring til dem
Har selv tidligere haft ekstra kanaler helt uden boks

så teknisk set er det ikke nogen problemer af give adgang til kanaler der ikke er en del af pakken kun ved brug af kort, men det kan være af de af ukendte grunde kræver af hun spilder penge på deres boks
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 20:56
Man burde godt kunne få bland selv uden boks, det er ihvertfald teknisk muligt, men man kan selvfølgelig kun blande tv-kanaler ingen streaming tjenester, eller start forfra, pause og alt det der da det er streaming, og DR blir jo ren streaming næste år, så blir det nødvendigt med en boks og internet for at se DR
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

.... og DR blir jo ren streaming næste år, så blir det nødvendigt med en boks og internet for at se DR
???Confused - hvor kom det fra?

Redigeret af miri - 28-August-2018 kl. 21:42
miri
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Jeg har faktisk ringet derinde og de siger det kræver boks. Krafteddermanme frækt...  
Men hvor skifter man så rundt i kanalerne? På sin Yousee side?! 

Ja, du logger ind på "mit Yousee". Her kan du blande kanaler.
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

.... og DR blir jo ren streaming næste år, så blir det nødvendigt med en boks og internet for at se DR
???Confused - hvor kom det fra?

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

.... og DR blir jo ren streaming næste år, så blir det nødvendigt med en boks og internet for at se DR
???Confused - hvor kom det fra?
Sikke da en gang vrøvl. Der blir vendt rundt på rækkefølgen af at først vises udsendelse på flow TV, så kan den bagefter ses på DRTV som streaming. Faktisk kan mange udsendelser allerede nu ses som streaming før flow TV. 

Og med et smartTV og Bredbånd opleves det hele på samme måde. Der er ingen kvalitetsforskel på DR streaming og flowTV. Ofte vælger jeg streaming, da jeg så selv bestemmer tidspunkt det ses, og det allerbedste, man slipper for at se reklameklip fra kommende udsendelser.
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

.... og DR blir jo ren streaming næste år, så blir det nødvendigt med en boks og internet for at se DR
???Confused - hvor kom det fra?
Sikke da en gang vrøvl. Der blir vendt rundt på rækkefølgen af at først vises udsendelse på flow TV, så kan den bagefter ses på DRTV som streaming. Faktisk kan mange udsendelser allerede nu ses som streaming før flow TV. 

Og med et smartTV og Bredbånd opleves det hele på samme måde. Der er ingen kvalitetsforskel på DR streaming og flowTV. Ofte vælger jeg streaming, da jeg så selv bestemmer tidspunkt det ses, og det allerbedste, man slipper for at se reklameklip fra kommende udsendelser.
Hvad kanal skal du se de forskellige programmer på der blir udgivet på DR streaming først? 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der er ingen kvalitetsforskel på DR streaming og flowTV.


Ikke hvis begge er streamede. Men ser du streaming og sammenligner med antenne, så er der stor forskel.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 23:47
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der er ingen kvalitetsforskel på DR streaming og flowTV.


Ikke hvis begge er streamede. Men ser du streaming og sammenligner med antenne, så er der stor forskel.....

Klaus
Vi skal lige ha styr på begreberne. Streaming på et smartTV er anderledes, jeg bruger hbbtv streaming, og der er ingen kvalitetsforskel
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

.... og DR blir jo ren streaming næste år, så blir det nødvendigt med en boks og internet for at se DR
???Confused - hvor kom det fra?
Sikke da en gang vrøvl. Der blir vendt rundt på rækkefølgen af at først vises udsendelse på flow TV, så kan den bagefter ses på DRTV som streaming. Faktisk kan mange udsendelser allerede nu ses som streaming før flow TV. 

Og med et smartTV og Bredbånd opleves det hele på samme måde. Der er ingen kvalitetsforskel på DR streaming og flowTV. Ofte vælger jeg streaming, da jeg så selv bestemmer tidspunkt det ses, og det allerbedste, man slipper for at se reklameklip fra kommende udsendelser.
Hvad kanal skal du se de forskellige programmer på der blir udgivet på DR streaming først? 
De blir skam sendt via kabelTV også. Der står ikke noget om at det ophører
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2018 kl. 02:04
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Vi skal lige ha styr på begreberne. Streaming på et smartTV er anderledes, jeg bruger hbbtv streaming, og der er ingen kvalitetsforskel


Deres hbbtv benytter samme platform som deres normale web-tv.

Stream (arkiv) 1280x720p ~2 Mbit/s vs coax 1920x1080i ~12 Mbit/s.



Redigeret af bubbleboy - 29-August-2018 kl. 02:05
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2018 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der er ingen kvalitetsforskel på DR streaming og flowTV.


Ikke hvis begge er streamede. Men ser du streaming og sammenligner med antenne, så er der stor forskel.....

Klaus
Vi skal lige ha styr på begreberne. Streaming på et smartTV er anderledes, jeg bruger hbbtv streaming, og der er ingen kvalitetsforskel

Jo, der er forskel på HbbTV og antennesignal.

Prøv at smide billedet op på et 100" lærred, så er du ikke i tvivl Wink


Redigeret af Deschain - 29-August-2018 kl. 09:07
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu