recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - F1 app på ATV4K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

F1 app på ATV4K

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2019 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Laursen Mr. Laursen skrev:

De skriver at ATV4 app skulle være på vej, så mon ikke den kommer inden sæsonen går i gang for alvor?

Jeg har absolut 0 tiltro til deres løfter. Fransk ledelse, indiske programmører - Jeg vil se det før jeg tror på det.

Kvaliteten af app er elendig, men når streamen kører er alt godt.

Jeg krydser mine fingre for at de modbeviser din mistro ;0)
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2019 kl. 08:43
Der skal ikke herske nogen tvivl om at det gør jeg også Thumbs Up
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2019 kl. 09:33
Jeg vil ikke sætte mine forventninger for højt til at ATV app'en er klar til sæsonstart.

Så vidt jeg kan se på diverse fora, så har "soon Apple TV" stået der siden F1TV gik i luften sidste år.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2019 kl. 20:40
Det kørte virkelig ikke godt sidste år så snart det var løbs tid.

Kvalifikation og træning var ok, men det laggede altid når løbet begyndte.

Jeg endte med at bruge det som et supplement til TV3's feed. Fedt at kunne switche i mellem de forskellige biler.

Men forhåbentlig bliver det bedre i år og med mere grafik når man er ved hver enkelt kører.


Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2019 kl. 11:50
Hmm , det er lidt til den dyre side. Bliver spændende , om de bliver klar til 15 marts med ATV app.
Går jo og håber , at man på et tidspunkt kan se F1 i super kvalitet via streaming..
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 10:36
Hvis den kommende F1 app , kommer i samme kvalitet som Netflix har på Formula One Drive To Survive..Ja , så er det luksus , men det er jo nok ønske tænkning.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hvis den kommende F1 app , kommer i samme kvalitet som Netflix har på Formula One Drive To Survive..Ja , så er det luksus , men det er jo nok ønske tænkning.
MVH

Tror mere det er ønsketænkning den kommer - Men den serie på Netflix er insaine. Det er bare så godt TV.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 12:25
Nogen der ved hvad der sker?
Vildt , nu er vi i slutningen af september , de rider godt nok ikke samme dag som de sadler...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1072
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 23:00
iOS versionen kan ikke anbefales
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2020 kl. 16:56
Og så er vi i 2020 , gu ved om den F1 app , til ATV kommer snart. De har vel efterhånden lovet den i 1,5år
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2020 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Og så er vi i 2020 , gu ved om den F1 app , til ATV kommer snart. De har vel efterhånden lovet den i 1,5år
MVH


Jeg er begyndt at tvivle om det der holder dem tilbage er de aftaler de har med andre TV udbydere.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1072
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2020 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Og så er vi i 2020 , gu ved om den F1 app , til ATV kommer snart. De har vel efterhånden lovet den i 1,5år
MVH


Jeg er begyndt at tvivle om det der holder dem tilbage er de aftaler de har med andre TV udbydere.

Eller også kan de være at de bruger tiden på at lave en brugbar version at den app de allerede har til iPads
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu