recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Devialet Phantom Gold + TV-Møbel byggeprojekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Devialet Phantom Gold + TV-Møbel byggeprojekt

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Runejen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juli-2018
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Runejen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 16:28
Mange tak for komplimenterne Smile

Grunden til at jeg har valgt at poste det herinde er fordi det både bruges til musik og film. Kald det en mellemting som stuebiograf. Men jeg vil heller ikke udelukke, at jeg vil udvide det til surround efter de nye små Phantom Reactor er kommet, som kunne bruges som surround kanaler. Jeg venter spændt til næste år, når de lancere deres nye software til foråret, så både Phantom Premiere/Reactor/Expert Pro kan arbejde sammen. Så er jeg helt sikkert på, at det hele understøtter surround via AirPlay 2 eller lignende, som de har lovet engang.

TiXi: De var ikke blevet annonceret dengang jeg købte branch standeren. Tænker også lyden er bedre, når de kommer op i den højde istedet for Treepod. Hvis jeg udvider til surround en dag, så skal jeg helt sikkert have en Treepod stående som centerhøjttaler, hvis de ikke har kommet med en smartere en Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu