recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTTPS ERROR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HTTPS ERROR

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 11:36
Knægten har ikke mulighed for at kunne komme på routeren og lave ændringer.

Så den med UPnP må står for min egen regning, altså at jeg ikke har slået den fra underopsætningen.
Jeg kunne se at det var hans ip som stod for port 6881 under UPnP.
Kan se at flere af de spil han benytter bruger port 6881.

Jeg ved også at Safari browseren på Mac er rimelig låst, og kunne sagtes forstille mig at hvis jeg gik ned på certifikatet til det website der fejler på HTTPS og ændre på tilladelser så vil det måske virke, men det skal så gøres på alle de website der fejler og på alle Mac maskiner der benytter Safari. Men det ændre stadig ikke på, hvis hans game pc er slukket så er der ingen problemer af nogen art.

Jeg er med på det med virus, men problemet opstod faktisk med det samme den kom på nettet første gang, det er jo teknisk mulig at har fået vira allerede efter de første par klik i google, men jeg tvivler godt nok på det.

Jeg er tilbage til weekenden så må jeg se noget nærmere på det, en ven fortalte mig forleden at de måske var en god idé at fjerne netkortet i Windows 10 for så at gen installere det.?
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu