recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EkstraBladet i problemer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EkstraBladet i problemer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EkstraBladet i problemer?
    Sendt: 02-September-2018 kl. 22:38
Sitet ser lidt underligt ud. Er det kun hos mig, eller er det også galt hos jer? Artiklerne er begyndt at være "foran" det øverste "bånd" med diverse overskrifter, man normalt kan klikke på: 

Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2018 kl. 23:08
EkstraBladet ser helt normalt ud hos mig.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2018 kl. 23:43
Hvad fanden har det her at gøre med Recordere?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2018 kl. 06:28
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

EkstraBladet ser helt normalt ud hos mig.

Hvilken browser bruges? Hos mig ser den forkert ud - som i "skærmskuddet". Men i Internet Explorer, er der intet at pege fingre ad.

Enten er aben hos EB, eller også hos Google Chrome...
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2018 kl. 07:00
På en Mac og deres i browser Safari hedder det "læser" det kan enten slås med klik oppe fra/ ved url. eller i indstillinger under websteder.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2018 kl. 10:17
Jeg bruger Microsoft Edge eller Google Chrome, og EkstraBladet.dk ser helt normalt ud hos dem begge.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2018 kl. 10:31
Det er din Ad Blocker, der er årsagen. Den får blokeret noget, den ikke skal.

Redigeret af HeartWare - 03-September-2018 kl. 10:32
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Tjald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tjald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2018 kl. 11:09
EB.dk ser også underlig ud hos mig lige nu. Det var normalt tidligere i dag. Bruger Chrome.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2018 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Det er din Ad Blocker, der er årsagen. Den får blokeret noget, den ikke skal.

AHA! Takker for den. Jeg ser, hvad der sker senere - måske, den ændrer sig af sig selv...Smile Utroligt, di kunne "få lov" til at skrive det der "fy-ord" ord... Men takker for det!

Og så var det da godt, jeg skrev her, og ikke smed en email til EkstraBladet om det..........


Redigeret af mnielsen - 03-September-2018 kl. 16:42
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu