recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Mini Stue Bio (Wharfedale og Marantz)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Mini Stue Bio (Wharfedale og Marantz)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dkiceman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2017
Sted: Mors
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dkiceman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Mini Stue Bio (Wharfedale og Marantz)
    Sendt: 09-September-2018 kl. 22:42
Efter en del år med kun et par stereo højtalere og mindre reciver til lyd fik jeg lyst til der godt måtte ske lidt mere...

kunne ikke la være med at prøve Wharfedale da jeg faldt over mærket på Hifi-freaks.dk. så efter og ha prøvet et sæt større Diamond 230 som ikke passede så godt ind i stuen lydmæssig eller min stue passede ikke til dem. 

Så endte jeg pt. med dette setup.

Front:   Wharfedale Diamond 225

Center: Wharfedale Diamond 220C

Surround: Wharfedale Diamond 220

Subwoffer: Wharfedale D10

Receiver: Marantz SR6011


næste skridt er nogle High Loft højtalere, skal bare ha fundet ud af hvilke vil passe ind i setup.. 

Er overrasket over jeg synes lyden i dette setup er bedre end mit gamle System Audio 1280 setup med  SA 520 center og SA520 surround plus Sa subelectro175.. kan ihvertfald bedre li lyden.. 

Til top
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2018 kl. 07:17
Tillykke med dit nye setup. 
Man får sindssygt meget for pengene hos wharfedale!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu