recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Multibracket lærred noget værd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Multibracket lærred noget værd?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sarahkastisk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2018
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sarahkastisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er Multibracket lærred noget værd?
    Sendt: 12-September-2018 kl. 18:58
Jeg er lige flyttet og skal have min projektor (BenQ W700) op at køre igen. I min sidste lejlighed projicerede jeg på en væg, men nu er jeg nødt til at bruge et motoriseret lærred, da det skal kunne pakkes væk (jeg har muskelsvind, så manuelt lærred duer ikke for mig).

Stuen er ikke kæmpestor, så projektoren kan højst sidde 320 cm fra lærredet. Så vidt jeg kan regne ud, betyder det, at lærredet ikke må være mere end max 90'' (16:9).

Jeg kan nærmest ikke finde nogle motoriserede lærreder, der er så små. Kun Multibracket M på 90''. Spørgsmålet er - kan man holde ud at se film på det?? 

Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2018 kl. 19:52
Du kan da også se om du ikke kan finde et brugt, der plejer da at være en del på DBA. Jeg kender ikke det nævnte lærrede, men det må da være en opgradering hvis du er vant til at bruge en væg. 
Skulle du finde et godt brugt lærrede som e r lidt over 90 tommer så går det da sikkert også.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu