recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBViewer og Recording Service
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBViewer og Recording Service

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kolvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Januar-2004
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kolvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBViewer og Recording Service
    Sendt: 14-September-2018 kl. 15:19
Nu er jeg kørt træt i at få sat DVBViewer op med Media Service (tidligere Recording Service)... Med en Terratec H7 tuner med CI slot og en 4 x Hdhomerun netværkstuner box.... Dette skal køre Stofa Kabel TV. Som skal streames ud til diverse Kodi frontend....

Har haft det fint til at køre i et par år nu. Men efter at Kodi nye release ikke understøtter den gamle RS. Så blev jeg nødsaget til at opgradere til Media Service.... Men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere.... Jeg har kigget på Digitalt.Tv hjemmside, hvori der er en opsætnings guide, - godt nok til den gamle RS platform..... I og med at der er gået et par siden sidste opsætning sidder jeg her og føler mig helt blank i forhold til at få det op at køre.... Mener egentlig ikke at der var så mange ben i det. Men om det er den nye Media Service der driller eller det bare er hukommelsen af en aldrende mand, der er problemet. Skal jeg ikke kunne sige.... 

I hvert fald findes der ikke Unicast enheder mere, som der skulle bruges i RS udgaven....

Kan jeg venligst få en hjælpende hånd til at få dette setup op at køre igen..... Familien jagter mig vildt, da det ikke er muligt at få TV ud på det interne netværk :-(

Mvh.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2018 kl. 23:01
Unicast er død
Du skal over i RTSP, så virker det
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu