recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købt nyt TV i dag.. med pixel-fejl :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt nyt TV i dag.. med pixel-fejl :(

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 07:41
Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Der er simpelthen ingen grund til at handle elektronik i Bilka. Pris og service er dårligere end stort set alle andre. Men det ved du så nu ;-)


Den egentlige grund var prisen - 500 billigere end andre steder.
Men ja... det ved jeg nu LOL


Hvis det er et normalt tilbud, så matcher Elgiganten deres pris, hvad var prisen egentlig?
Til top
DLG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2015
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 10:14
[
Hvis det er et normalt tilbud, så matcher Elgiganten deres pris, hvad var prisen egentlig?[/QUOTE]

Prisen var 9.499 - hos elefanten står det til 10.599, troede ikke de matchede priser længere.. men det gør de så stadig.. tak for info.


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

TV'et er nu returneret, dog ikke uden vrøvl idet emballagen var brudt. Men det lykkedes
tak for de mange råd : )
Fortalte du dem egentlig, at der var fejl på?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
DLG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2015
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

TV'et er nu returneret, dog ikke uden vrøvl idet emballagen var brudt. Men det lykkedes
tak for de mange råd : )
Fortalte du dem egentlig, at der var fejl på?

Blev rådet til at ikke at sige noget bl.a her i forummet (inkl private beskeder). Så nej.. jeg turde ikke.
Det har jeg det egentlig ikke godt med, nu ender det højst sandsynlig bare hos en ny kunde.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

TV'et er nu returneret, dog ikke uden vrøvl idet emballagen var brudt. Men det lykkedes
tak for de mange råd : )
Fortalte du dem egentlig, at der var fejl på?

Blev rådet til at ikke at sige noget bl.a her i forummet (inkl private beskeder). Så nej.. jeg turde ikke.
Det har jeg det egentlig ikke godt med, nu ender det højst sandsynlig bare hos en ny kunde.


Jeg havde nok/måske gjort det samme. Men ville nok have sagt det efterfølgende, eventuelt i radio/tv afdelingen. Det er lidt synd for næste kunde. Han bliver jo dig 2. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

[
Hvis det er et normalt tilbud, så matcher Elgiganten deres pris, hvad var prisen egentlig?


Prisen var 9.499 - hos elefanten står det til 10.599, troede ikke de matchede priser længere.. men det gør de så stadig.. tak for info.


[/QUOTE]
Mener du kan få prismatch op til 30 dage efter køb (men er ikke 100% sikker).
Til top
DLG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2015
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

TV'et er nu returneret, dog ikke uden vrøvl idet emballagen var brudt. Men det lykkedes
tak for de mange råd : )
Fortalte du dem egentlig, at der var fejl på?

Blev rådet til at ikke at sige noget bl.a her i forummet (inkl private beskeder). Så nej.. jeg turde ikke.
Det har jeg det egentlig ikke godt med, nu ender det højst sandsynlig bare hos en ny kunde.


Jeg havde nok/måske gjort det samme. Men ville nok have sagt det efterfølgende, eventuelt i radio/tv afdelingen. Det er lidt synd for næste kunde. Han bliver jo dig 2. 

Ja kan du have ret i, men jeg turde ikke gøre mere ved sagen. Synes det er skræmmende at folk har oplevet det samme og hverken har fået penge retur eller har fået det repareret uden beregning.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

TV'et er nu returneret, dog ikke uden vrøvl idet emballagen var brudt. Men det lykkedes
tak for de mange råd : )
Fortalte du dem egentlig, at der var fejl på?

Blev rådet til at ikke at sige noget bl.a her i forummet (inkl private beskeder). Så nej.. jeg turde ikke.
Det har jeg det egentlig ikke godt med, nu ender det højst sandsynlig bare hos en ny kunde.


Jeg havde nok/måske gjort det samme. Men ville nok have sagt det efterfølgende, eventuelt i radio/tv afdelingen. Det er lidt synd for næste kunde. Han bliver jo dig 2. 

Ja kan du have ret i, men jeg turde ikke gøre mere ved sagen. Synes det er skræmmende at folk har oplevet det samme og hverken har fået penge retur eller har fået det repareret uden beregning.
Ja, det er sølle, at Bilka har så dårlig returret, så det kommer til at gå ud over andre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 13:56
Jeg vil lige fortælle, at jeg ALDRIG har haft problemer med returnering i Bilka. Jeg har returneret/forsøgt at returnere flere ting begge steder og har kun prøvet at blive afvist i Elgiganten.

Bilkas service (Viborg) har altid være upåklagelig, og derfor vælger vi i familien altid Elgiganten fra. Også selvom Bilka f.eks. er dyrere. 

For nogle år siden købte jeg en mobil i Bilka. Og selvom politikken på daværende tidspunkt sagde, at de under ingen omstændigheder tog telefoner tilbage i ubrudt emballage, gjorde de det ikke bare én gang, men to. 

En anden solstrålehistorie er, at vi for snart 15 år siden købte en terrassepavillion i Bilka. Taget til pavillionen er lavet af en type stof, som ikke tåler den danske sommersol, og hen i august/september er det blevet så mørt, at det flænser omkring syningerne. Derfor har vi hvert år siden, indleveret taget under reklamationsretten og fået et nyt. 
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 17:03
Jeg havde - som nævt længere oppe i tråden - også en særdeles positiv oplevelse med returnering hos Bilka ( Holstebro ) . Skal dog lige pointeres,at jeg købte på nettet - og returnerede i butik . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu