recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Partionering - nemmest og bedst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Partionering - nemmest og bedst?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
floe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2018 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Når du siger data, mener du så windows installationen? En af årsagerne til at jeg gerne vil dele det op, er for at gøre det nemmere at tage backup af nogle bestemte data og undgå at den del bliver inficeret med virus i tilfælde af dette på C-drevet. Dvs. adskille diverse windows + program installationer og visse data. SSD'en er på 512 GB og min tanke var at lægge Thunderbirds e-mail data på den nye partition (ca. 70 GB) og derudover data fra mit tegneprogram, altså tegninger og 3D modeller fra diverse byggeprojekter (ca. 18 GB). Fordi så får de to ting en hurtig disk at arbejde fra, hvilket er mest relevant og alle andre almindelige data kan så ligge på hybrid disken. Evt. kan nogle multimedie data (billeder, video, film) også ligge på SSD'ens nye partition.

Partitionering er ikke nogen sikkerhed for at data på øvrige logiske drev ikke inficeres af evt. virus - overhovedet.
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270
Theta DSPro Prime
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu