recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Piega TMicro 3 & TMicro Sub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Piega TMicro 3 & TMicro Sub

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Piega TMicro 3 & TMicro Sub
    Sendt: 18-September-2018 kl. 20:54
Har sådan et sæt til salg fra Piega, der består af:

2stk TMicro 3 hvid
1stk TMicro Sub hvis

For en uge siden stoppede subwooferen med at spille. Problemet opstod fra den ene dag til den anden. Der kommer ingen lyd ud af subwooferen og der kommer ej heller lyd ud af den indbyggede  forstærker til satellitterne. Jeg har ingen teknisk snilde, måske det kan løses nemt - jeg ved det ikke.

TMicro 3 fungerer og spiller perfekt.

Alt er brugt men i pæn stand, med få brugsspor.

TMicro 3 kostede 6000,- for sættet og sub kostede ligeledes 6000, så 12000 samlet. De er også ganske kone-venlige i den hvide.

Jeg er åben for bud - hvad skal de koste?

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 08:36
Du sælger reelt katten i sækken, så du kan ikke forvente at få noget for sættet, da da udgifter til udbedring af fejlen meget nemt kan den reelle brugtværdi for en velfungerende sæt.

Fejlen kan selvfølgelig skylde et løst stik som er nemt at se med det blotte øje, men det er svært at vurdere
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 08:44
Det er jeg fuldstændig klar over - hvilket også er grunden til jeg ingen forventninger har i forhold til pris og er åben for bud.

TMicro 3 fungerer dog perfekt og spiller fremragende, så de må da være en lille skilling værd - måske de skulle sælges alene?
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 09:14
Ved du, om der kommer strøm til subben? Hvis den er helt død, så er det altså ikke særligt svært at skrue forstærkeren ud af kabinettet og tjekke om sikringen skulle være røget.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 09:33
Jeg tror den får strøm. Den lyser kort rød og stopper så med at lyse derefter. Som sagt, jeg har 11 tommelfingre - vil meget gerne undgå at skulle pille noget fra hinanden, som jeg absolut ingen forstand har på...
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 09:42
Hmm ... Det er egentlig ikke fordi jeg er interesseret i at købe det, men hvis jeg boede i nærheden havde jeg gerne kommet forbi med en værktøjskasse. Lyder bestemt som noget der kan fixes.

(skæver nervøst hen imod min B&W sub i stuen, som har stået med strøm på stort set uabrudt i 18 år Confused)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 12:10
Ja, Aalborg er desværre ikke tæt på Sverige LOLDet kan godt være det kan fikses nemt... 
Til top
indomitus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Status: Offline
Point: 400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér indomitus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 16:19
Har du ikke selv en pris ide?
Til top
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 20:39
Nej, aner ikke hvad de kan koste. Hvad tænker du?
Til top
indomitus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Status: Offline
Point: 400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér indomitus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2018 kl. 15:20
Jeg tænker, du har grisen så du bestemmer prisen :)
Til top
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2018 kl. 15:27
Det er begrænset hvad jeg handler med HiFi, så jeg ved ikke hvordan priserne er. 

Vi kan sætte et startbud på 1000 - det 1/6 af nyprisen på højtalerne alene, så følger subwoofer med U/B
Til top
skw63 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-December-2013
Sted: Århus,DK
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skw63 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2018 kl. 08:04
Byder 1000,-

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu