recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mindste surround receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mindste surround receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusjc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusjc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mindste surround receiver
    Sendt: 22-September-2018 kl. 18:28
Hej Folkens

Jeg et tv-møbel med meget begrænset plads i, i forhold til dybden 26 cm.

Jeg vil derfor hører om der nogen der kender til meget små surround receiver som jeg kunne få til at passe ind. 

Alternativet er at jeg skal have købt et nyt møbel da mine kabler er skjult og kommer ud af væggen.

Så hvad er den mindst dybe surround receiver man kan få?


Rasmus Christensen

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2018 kl. 20:18
tænk på om ikke det er bedre bare at købe en soundbar. - De har overraskende fyldig lyd der fint klarer mindre rum(vi taler 16-20kvm i stedet for at købe større møbel og receiver) - du selvfølgelig sagtens købe dig fattig i nyt udstyr, men hvis pladsen er en kende trang i lokalet, så er det klart en bedre ide at gå direkte på en soundbar. - man køber jo en surround receiver for at få et større og fyldigere lydbillede. En mikro receiver vil sjældent give bedre lyd end en soundbar, så det kan ikke betale sig.
Til top
Rasmusjc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusjc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2018 kl. 20:56
Der er masser af plads, ja hvor stor er stue 40-50 m2. Fik dette højglans møbel gratis og det passer ind det er bare ikke så dyb,

Har 2 højtalere på væggen og 2 i loftet med skjulte kabler, så hvis det ikke er muligt at finde en receiver så må jeg nok have et større møbel tænker jeg.
Rasmus Christensen

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2018 kl. 02:51
Denne måler 37 cm.



Redigeret af Mufti - 23-September-2018 kl. 02:52
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2018 kl. 07:30
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2018 kl. 13:11
Gå nu ikke ned på god lyd..... for det er vel det, det hele drejer sig om? Wink
Køb seperart effekt-forstærker(er) og placer den/dem eksternt - evt. på loftet.
 Find en god forforstærker/processor som, typisk, vil fylde mindre og afgiver mindre varme....

Bond Cool  
Til top
Rasmusjc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusjc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2018 kl. 22:33
Tak for indputs!

Tænker det nok må blive et nyt møbel, det andet kan ikke lade sig gøre ser det ud til.

Skal nok igang med at kombinere noget selv, sad og så på 232 mistral serien fra Hammel Møbelfabrik, men det ligger godt nok i den dyre ende.
Rasmus Christensen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu