recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad gør i med billeder?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad gør i med billeder?

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

.....
Jeg synes godt nok jeg skal være meget tålmodig. Den har kørt siden sidste søndag og den har flyttet fra ca. 65000 til ca. 26000. Kan man ikke speede processen lidt op?
Det afhænger jo bl.a. af den upload-hastighed du har, som igen afhænger af den internetforbindelse du har fra din udbyder, og den hastighed der kan etableres fra din Mac til routeren.
Hvis du har langsom wifi mellem din Mac og routeren, kan du forsøge at forbinde Mac til router med netværkskabel, og fravælge wifi på Mac'en.

Jens
Jeg har 55/50. Det er kablet.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 21:29
Så blev Mac endelig færdig med at flytte billeder til iCloud.

Jeg var derefter inde og slå iCloud på telefonen til. Den er get fra at have brugt 63,8 GB ud af 64 GB til 21 GB ud af 64 GB. Alligevel melder den at der er for lidt plads på iPhone, og i Fotos er der 6600 billeder den ikke kan flytte pga. for lidt plads. 

Den vil heller ikke hente nyeste opdatering, den skriver jeg skal slette apps for at få plads.

Hvorfor gør den det?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Så blev Mac endelig færdig med at flytte billeder til iCloud.

Jeg var derefter inde og slå iCloud på telefonen til. Den er get fra at have brugt 63,8 GB ud af 64 GB til 21 GB ud af 64 GB. Alligevel melder den at der er for lidt plads på iPhone, og i Fotos er der 6600 billeder den ikke kan flytte pga. for lidt plads. 

Den vil heller ikke hente nyeste opdatering, den skriver jeg skal slette apps for at få plads.

Hvorfor gør den det?
De billeder du har slettet, har du også slettet dem i nyligt slettede? Der er en mappe, som gemmer slettede i 30 dage. Hvis nu du har sletter dem ved en fejl
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 21:54
Jeg har ikke slettet noget, men overført billeder fra tlf. til iCloud og optimeret lagring.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 22:00
Prøv at en ‘soft-reset’ af din iPhone for at se om den rydder op i memory.

Det er så også muligt at den uanset optimering ikke kan gå plads til de mange billeder.

Jens
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 22:07
Hvad er soft reset?

Hvorfor er der ikke plads når den skriver at der er over 42 GB plads?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Hvad er soft reset?

Hvorfor er der ikke plads når den skriver at der er over 42 GB plads?
Hvilken model iPhone har du og hvilken iOS version er installeret?

Jens
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 22:17
6S og 12.0
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 22:22

Perform a Soft Reset

  1. Press and hold the Power/Sleep/Wakebutton and Home button together at the same time.
  2. Keep both buttons held down for 10 seconds.
  3. Do not release the Power/Sleep/Wakebutton and Home button until the home screen flashes and the Apple logo appears.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 22:27
Tak den er i gang med at flytte billederne nu.

Den melder heller ikke om plads problemer.


Redigeret af Basknudsen - 25-Oktober-2018 kl. 22:30
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Tak den er i gang med at flytte billederne nu.

Den melder heller ikke om plads problemer.
Godt!
Lad os høre om alle billeder kommer over på iPhone, hvor mange billeder og hvad de fylder. 

Jens
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2018 kl. 21:59
Hej igen,

Alle billeder kom over, og der er brugt 27,8 GB ud af 64 GB på min tlf.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu