recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad sker der lige for Disney
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad sker der lige for Disney

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad sker der lige for Disney
    Sendt: 24-September-2018 kl. 21:38
Er Disney gået fuldstændigt vacko, ikke nok med de ikke udgiver Marvel eller Star Wars i DK på UHD med DK tekst, har lige checket min Solo 3D disk, til min store overraskelse er den kun med DTS 5.1 lyd og ikke DTS-HD MA 7.1 som coveret ellers beskriver


DISC INFO:

Disc Title:     SOLO_A_STAR_WARS_STORY_3D
Disc Size:      39.927.401.433 bytes
Protection:     AACS
BD-Java:        Yes
Extras:         Blu-ray 3D
BDInfo:         0.5.8

PLAYLIST REPORT:

Name:                   00800.MPLS
Length:                 2:14:46.703 (h:m:s.ms)
Size:                   0 bytes
Total Bitrate:          0,00 Mbps

VIDEO:

Codec                   Bitrate             Description     
-----                   -------             -----------     
MPEG-4 AVC Video        0 kbps              1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1
MPEG-4 MVC Video        0 kbps                              

AUDIO:

Codec                           Language        Bitrate         Description     
-----                           --------        -------         -----------     
DTS Audio                       English         1509 kbps       5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit
Dolby Digital Audio             English         320 kbps        2.0 / 48 kHz / 320 kbps / DN -4dB
Dolby Digital Audio             French          512 kbps        5.1 / 48 kHz / 512 kbps / DN -3dB

SUBTITLES:

Codec                           Language        Bitrate         Description     
-----                           --------        -------         -----------     
Presentation Graphics           English         0,000 kbps                      
Presentation Graphics           French          0,000 kbps                      
Presentation Graphics           Dutch           0,000 kbps                      
Presentation Graphics           Danish          0,000 kbps                      
Presentation Graphics           Finnish         0,000 kbps                      
Presentation Graphics           Norwegian       0,000 kbps                      
Presentation Graphics           Swedish         0,000 kbps                      
Presentation Graphics           English         0,000 kbps                      
Presentation Graphics           French          0,000 kbps



Redigeret af Hackerjac - 24-September-2018 kl. 21:51
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2018 kl. 20:10
Har den 7.1 DTS-HD Master på 2D?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2018 kl. 21:12
Det lyder meget mærkeligt at den ikke skulle have DTS-HD MA på både 3D og 2D?

Er der også kun DTS 5.1 når du afspiller den? Måske din medieinfo laver en fejl?

At der ikke er dansk tekst på UHD, står jo korrekt på coveret (selvom det er grotesk).
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Har den 7.1 DTS-HD Master på 2D?
Yep, der er 7.1 DTS-HD Master på 2D udgaven. Og 99kr i Bilka og Føtex, hvis der er nogen som vil have den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu