recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til lærred til Ultra Short Throw Projector
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til lærred til Ultra Short Throw Projector

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LaserProjektor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-September-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LaserProjektor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til lærred til Ultra Short Throw Projector
    Sendt: 26-September-2018 kl. 16:44
Hej Alle

Jeg har købt mig en Wemax One Projector (Ultra Short Throw Laser Projector)

Jeg leder nu efter et lærred på 150" men jeg er i syvsind over hvad jeg skal købe, jeg har ikke tænkt mig at sidde i dagslys og se film så CLR teknologi tænker jeg ikke er super vigtigt.

Jeg har kigget lidt på Elite SableFrame ER150WH1 med CineWhite lærred men jeg ved ikke om det er pengene værd eller om der er noget andet jeg bør gå efter?
Til top
Kasper_M_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_M_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2018 kl. 17:05
Sorry for off-topic ;)
Wemax’en, er det ikke godtnok en Xiaomi?
Håber du vil dele lidt ud af erfaringerne med denne type projektor :)

Til top
LaserProjektor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-September-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LaserProjektor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2018 kl. 17:53
Den bliver produceret af Fengmi, som også har produceret Xiaomi'en så det er samme hardware design eneste forskel er at den er 7000 lumen vs 5000 lumen har native engelsk support (dog stadig en del der står på kinesisk)  samt at den er sort i stedet for hvid, men ellers er de identiske.




Redigeret af LaserProjektor - 26-September-2018 kl. 18:35
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2018 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af LaserProjektor LaserProjektor skrev:

... eneste forskel er at den er 7000 lumen vs 5000 lumen ...

Aarh, det er vist "kinesiske" lumens og ikke ANSI lumens Wink
Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er du vist i øvrigt den første på forummet som har en af disse UST-laserkanoner. Fortæl gerne mere om dine erfaringer. Jeg har bl.a. læst at en del ser RBE ganske tydeligt på dem, specielt i mørke scener. Noget du har bemærket?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu