recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB optagelse på Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB optagelse på Samsung

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB optagelse på Samsung
    Sendt: 28-September-2018 kl. 11:06
Hej,

Jeg købte sidste år et Samsung UE49MU6175 til soveværelset i Power - 
USB optagelse har aldrig rigtig virket på denne skærm, den kan ofte finde USB nøgle eller harddisk, men når den har kørt i lidt tid, så bliver den bare smidt af. 

Jeg har tidligere haft en Samsung 8 serie i stuen, den havde samme udfordring.

Har I et fif til at få dette til at virke eller er det en kamp med Power og service flere gange, før der evt. kan presses for retur og køb af anden skærm.

Jeg har prøvet med 
USB nøgler noname, Kingston og Verbatim - der er også forsøgt med USB 2 og 3
Som USB harddisk er der kun testet med 2,5" USB 2 og 3, her har det været A-data og Verbatim

God weekend når I kommer der til

/Johnny
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 11:25

 Har selv et Samsung, dog af lidt ældre dato, en HDD tilsluttet USB porten mærket med HDD optages der på uden problemer efter at den er blevet formatteret af TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 12:22
Har også et Samsung TV - 5 år gammel. Ingen problemer med at optage på en 2,5" Toshiba harddisk.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2018 kl. 15:17
Skærm solgt og sag lukket
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu