recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Robotstøvsuger Cleanmate s400?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Robotstøvsuger Cleanmate s400?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Robotstøvsuger Cleanmate s400?
    Sendt: 01-Oktober-2018 kl. 12:55
Hej

Vi har i år fået mulighed for at vælge en robotstøvsuger i firmajulegave.

Det er en Cleanmate s400


Vi har ikke behov for alt det lir de dyrere har og den skal faktisk kun drøne rundt og fikse vores køkkenalrum en gang om dagen. 

Er der nogen der har erfaring med denne?
Til top
ClaraM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2019
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClaraM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 23:25
Hej Bardel

Nu kan jeg se at dit indlæg er ved at være et par måneder gammelt, men synes nu alligevel at jeg lige vil kommentere på dit spørgsmål. Jeg har selv investeret i en Cleanmate S400, og er meget glad for den. Vi brugt vores siden i foråret og købte den hos Wupti. Den er super godt og kan klart anbefales. Faktisk så stødte jeg på den da jeg så at den var blandt testvinderne hos Testsektionen.

Håber det var svar nok på dit spørgsmål.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu