recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audioquest Dragonfly V1.2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Audioquest Dragonfly V1.2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Audioquest Dragonfly V1.2
    Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 13:21
Fremstår i perfekt stand og kommer med original emballage samt læderetui. Er vel et par år gammel og brugt sparsomt.

500,-
Til top
AllanMinds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Marts-2015
Sted: Hinnerup, Dk
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AllanMinds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2018 kl. 10:08
Hej

Er det en Black eller Red?

/Allan
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2018 kl. 13:26
v1.2 er vist kun i den ene version.
Til top
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2018 kl. 13:54
Hej

Ingen af delene - den hedder blot Dragonfly V1.2 Smile

Det er denne: http://lydogbillede.dk/test/audioquest-dragonfly-hegel-super/audioquest-dragonfly-2/

Mvh
Til top
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 09:31
Lad os prøve med 400,- 

Hvis den ikke kan koste det, beholder jeg den til et mobilt setup Smile
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 05:48
Den kunne jeg da godt bruge Big smile Hvor befinder den sig (Jeg bor i Nordsjælland)
Hilsen Thomas
Til top
Nikkelsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 20:14
Solgt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu