recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Messenger uden Facebook.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Messenger uden Facebook.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kristianc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kristianc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2018 kl. 13:04
Nå der er lige noget der er gået op for mig.
De unger der har fået det til at virke, kører på deres forældres appleid. Mine kører på deres egne "børne" appleid's. Kan den underlige fejlbesked, dække over at Facebook heller ikke tillader Messenger uden Facebook, til børn unger 13 år??
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Online
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2018 kl. 14:13
De er begge ejet af Facebook.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Tdtd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juni-2016
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tdtd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 15:02
Hos os virker det fint på knægtens android tlf men på hans ipad kan vi ikke
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 15:59
Hej 

hvordan har du fået det til at virke ? uden at bruge et telefon nummer på en Android tablet ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Tdtd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juni-2016
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tdtd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 16:33
Nej med tlf. nr. Virkede i første forsøg
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 07:25
Det virker ikke på Apple enheder, fordi Apple overholder lovgivningen om at unge under 13 år ikke må have Facebook,
Lidt lige som jeg da jeg læste anmeldelse af IPhone X her på siden, kunne skribenten ikke forstå at når man rørte skærmen under bilkørsel tilsluttet Apple carplay, started den Siri med det samme, det er fordi det et ulovligt at kigge på sin tlf under kørslen, så det kan ikke lade sig gøre på et Apple produkt.
Til top
Tdtd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juni-2016
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tdtd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 09:23
Det virkede ikke på apple om så jeg skrev han var 70 år. Har læst et sted at det kun er android der kan køre messenger uden at have facebook
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 11:34
Jeg har lige installeret Messenger på en iPhone ved at bruge telefonnummeret, virker fint.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Det virker ikke på Apple enheder, fordi Apple overholder lovgivningen om at unge under 13 år ikke må have Facebook,
Lidt lige som jeg da jeg læste anmeldelse af IPhone X her på siden, kunne skribenten ikke forstå at når man rørte skærmen under bilkørsel tilsluttet Apple carplay, started den Siri med det samme, det er fordi det et ulovligt at kigge på sin tlf under kørslen, så det kan ikke lade sig gøre på et Apple produkt.
Hvilken lov beskriver man skal være over 13 år for at bruge Facebook?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 23:26
Det er ikke en lov, men det fremgår af Facebook's retningslinjer:

1. Who can use Facebook
When people stand behind their opinions and actions, our community is safer and more accountable. For that reason, you must:

    Use the same name that you use in everyday life.
    Provide accurate information about yourself.
    Create only one account (your own) and use your timeline for personal purposes.
    Not share your password, give access to your Facebook account to others, or transfer your account to anyone else (without our permission).

We try to make Facebook broadly available to everyone, but you cannot use Facebook if:

    You are under 13 years old.
    You are a convicted sex offender.
    We previously disabled your account for violations of our terms or policies.
    You are prohibited from receiving our products, services, or software under applicable laws.

Fint, hvis Apple gør det lidt sværere for deres brugere at være livsfarlige for deres omverden.
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2018 kl. 02:03
Oprindeligt skrevet af claus64 claus64 skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Det virker ikke på Apple enheder, fordi Apple overholder lovgivningen om at unge under 13 år ikke må have Facebook,
Lidt lige som jeg da jeg læste anmeldelse af IPhone X her på siden, kunne skribenten ikke forstå at når man rørte skærmen under bilkørsel tilsluttet Apple carplay, started den Siri med det samme, det er fordi det et ulovligt at kigge på sin tlf under kørslen, så det kan ikke lade sig gøre på et Apple produkt.
Hvilken lov beskriver man skal være over 13 år for at bruge Facebook?
EU’s Persondataanfordringen GDPR siger at man ikke må indsamle data om børn under 13 år, og det kan give bøder på op til 20 milllioer Euro at gøre det, så vis vi kigger på hvad Facebook tjener deres penge på, de sælger folks oplysninger, så er det vel ikke forkert at jeg siger at det er ulovligt for børn under 13 år at være på Facebook, for så sælger Facebook jo deres oplysninger.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu