recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nulstille app-store id m.v.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nulstille app-store id m.v.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2018 kl. 07:59
Ok, det lyder nemt nok. Skrev du noget forkert i det første step? Jeg skal vel deaktivere find iphone?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2018 kl. 09:08
Det har du ret i.

Jeg skrev ud fra hukommelsen.

Sorry. Smile
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2018 kl. 15:13
Nå, det sidste kan jeg ikke, da der åbenbart er 2 faktor godkendelse på det gamle Apple ID og koden er sikkert sendt til en iPad, der ligger hjemme - og den kommer jeg ikke i nærheden af lige foreløbigt. Men jeg kan vel også vente med at slette enheden fra listen, til en anden gang.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2018 kl. 15:20
Nå, det kunne jeg alligevel, ved at sende en sms til telefonen jeg sidder med. Undrer mig dog lidt over hvordan det kunne lade sig gøre, når den telefon er logget ind med et andet apple id. Nå men uanset så er enheden slet ikke på listen - hvilket egentligt er lidt logisk, da den ikke er logget på med det Apple ID.

Så grundlæggende tror jeg at jeg har fået skiftet apple id på den mobil.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2018 kl. 06:28
Der er lige en enkelt ting vi ikke forstår. Når vi vil opdatere apps til nyeste version, spørger den efter password til mit apple-id. Hvorfor gør den det, når telefonen ellers er logget ind med hendes nye apple-id? Kan det være at man skal logge ud af app-store og så logge ind med det nye apple-id eller sådan noget? (Kan man det?).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2018 kl. 08:50
Fordi de apps er installeret med dit apple-id og kan derfor kun opdateres med dit apple-id.

Slet apps og installer dem igen, med det nye id.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu