recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Logitech Dinovo Edge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Logitech Dinovo Edge

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dabp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dabp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Logitech Dinovo Edge
    Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 12:02

Sælges i original emballage, lader og ladestander aldrig brugt da jeg købte 2 sæt for 3 år siden.

Tastatur virker som det skal.

Nypris 1499,-

Kan leveres mod kørselspenge indenfor 50km ca.(postnummer 4130) eller sendes med fragt.


Til top
Djarnis Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Djarnis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 16:43
Pris ?
Til top
dabp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dabp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 16:52
Sorry, glemte prisen 😅

450
Til top
Richie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Richie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 17:49
Jeg byder gerne de 350 du har det til på DBA.

Kan du sende/køre det til København?


Til top
dabp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dabp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 18:07
Hej.

Det kører rigtig, skulle have skrevet 350 :)

Det er fint med mig, send pb, så aftaler vi lige nærmere.
Til top
dabp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dabp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 15:30
Solgt til anden side.

Jeg havde ellers en aftale med Richie i søndags, han kom dog aldrig, skrev ikke eller svarede på min sms. Kan se han har været online herinde efterfølgende.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu