recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 20% på Sonos Play 1/One/5 fra i morgen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

20% på Sonos Play 1/One/5 fra i morgen

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 20% på Sonos Play 1/One/5 fra i morgen
    Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 13:32
Bilka kører 20% rabat på Sonos Play 1/One/5 (igen) fra i morgen...
Check evt. side 4 i deres tilbudsavis, gældende fra d. 12. okt. Der står begrænset antal, så man skal nok ikke overveje for længe.....
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 22:47
Bilka plejer at have udsolgt, nærmest inden de åbner.

Det gælder alle tilbud med begrænset antal.

Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 23:06
Ja, når de skriver begrænset antal, mener de ofte meget begrænset....

Prøvede dog lige at bestille et større antal One på hjemmesiden (167 stk) og de var tilsyneladende på lager....
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 07:05
Lige nu er det kun de sorte tilbage online
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 07:59
Det er sørme flot Bilka.

Vi er de billigste. Dog kun i omdelte reklamer.

I virkeligheden kan Bilka ikke levere tilbuddet.

Det er dårlig stil.


Redigeret af Mufti - 12-Oktober-2018 kl. 08:01
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 08:38
De har nogle underlige tilbud en gang i mellem.

Jeg mindes jeg på bilka.dk havde set tilbud på iPad Air 2, så jeg startede bilen og kørte 60 km. til butikken. Jeg skulle have en lille lap papir for at få udleveret en iPad, og blev så spurgt om jeg kunne fremvise en kvittering der påviste indkøb for mindst 500 kr. Det kunne jeg ikke, og  jeg spurgte hvad det drejede sig om. Jeg fik fortalt at der i reklamen havde stået at tilbuddet kun var gældende ved fremvisning af 500 kr. kvittering. Der stod intet om det på nettet.
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 08:48
For at komme Bilka lidt til undsætning. Jeg købte SONOS med -20% i juli kl. 7 om morgenen uden problemer. Mange af produkterne var også stadig tilgængelig kl 9. Når noget der er så efterspurgt kommer på bud, så må man stå tidligt op for at tage del i festen. De skriver begrænset antal og så må man forvente at man skal være skarp fra åbningen.
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 10:28
Det ser ikke ud til man kan købe Sonos Beam mere. Den er som sunket i jorden på Bilkas hjemmeside ? :/
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af Ehlz Ehlz skrev:

For at komme Bilka lidt til undsætning. Jeg købte SONOS med -20% i juli kl. 7 om morgenen uden problemer. Mange af produkterne var også stadig tilgængelig kl 9. Når noget der er så efterspurgt kommer på bud, så må man stå tidligt op for at tage del i festen. De skriver begrænset antal og så må man forvente at man skal være skarp fra åbningen.
Så hedder det køtilbud.

Og så skriver man hvor mange eksemplarer man har på lager.

Jeg har også kørt forgæves efter deres fiktive tilbud.

Det er bare ikke i orden.


Redigeret af Mufti - 12-Oktober-2018 kl. 13:15
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 14:17
Køtilbud er i min bog noget der eksisterer fysisk ved butikkerne. Du kunne også købe produkterne online med 20% rabat. Da jeg købte dem sad jeg klar kl. 6 om morgenen foran min computer hjemme hos mig selv. Det kan da næsnte ikke blive nemmere for dem der kan komme ud af sengen om morgenen.
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 19:00
Jeg forsøgte at købe online klokken 05:35, men den kunne jeg ikke længere få lagt hvid one i kurven, de andre var stadig tilgængelige.

Med en lille omvej, kunne jeg køre forbi Bilka tilst, og klokken 06:30ish, købte jeg 3 x one hvid.

Sidst tilbuddet var der, gik jeg forgæves om eftermiddagen.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af Ehlz Ehlz skrev:

For at komme Bilka lidt til undsætning. Jeg købte SONOS med -20% i juli kl. 7 om morgenen uden problemer. Mange af produkterne var også stadig tilgængelig kl 9. Når noget der er så efterspurgt kommer på bud, så må man stå tidligt op for at tage del i festen. De skriver begrænset antal og så må man forvente at man skal være skarp fra åbningen.
Så hedder det køtilbud.
Det er så din udlægning...
Hvor mener du grænsen går mellem begrænset antal og køtilbud?
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Og så skriver man hvor mange eksemplarer man har på lager.

Jeg har også kørt forgæves efter deres fiktive tilbud.

Det er bare ikke i orden.
Jeg synes det er helt normalt.
Når der er begrænset antal, kan man ikke forvente at de har varer til langt ud på eftermiddagen.
Og tilbuddet er da ikke fiktivt, bare fordi antallet er begrænset???
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu