recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spas på posthuset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spas på posthuset

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spas på posthuset
    Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 16:04
Kommer lige fra posthuset, hvor jeg skulle hente en lille pakke
Den rare mand siger så, at det ene af to bur med pakker (selvfølgelig det bur med min pakke) desværre er blevet væk
Den har jeg sgu aldrig hørt før
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 16:35
Jeg har prøvet lidt lignende i postbutik op til post stresset jul for nogle år siden.
Her sagde ekspedient at postvæsenet var kommet til at sende et bur retur til afsendere som "uafhentede" inden det overhovedet var nået ud i postbutik.  LOL

P.S: Det var dog ikke sket for min pakke, her havde chauffør bare glemt at aflevere den i butik. 
Så den var klar dagen efter. Wink


Redigeret af JørgenT - 12-Oktober-2018 kl. 16:37
Mvh. JørgenT
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 16:56
Sendte for nyligt en pakke fra Nørrebro, Kbh til Middelfart, den røg over Ôrebro i Sverige (halvejs op til Stockholm).
De har simpelthen ikke styr på hvad de laver.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 17:08
Ork - jeg fik sendt en bog i mandags, den er ikke engang dukket op i deres track and trace system endnu.

Tvivler på at Post Nord vil overleve, det virker ikke sådan.

På alle de områder på det statslige og politiske styrede områder, hvor man ønsker forbedringer i systemerne, så findes kun en vej - besparelser. Hmmm.....


Redigeret af Hother - 12-Oktober-2018 kl. 17:21
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 17:28
Venter på noget grej til bilen

Det er strandet på et sorteringscenter i følge trace 

Som kunde kan man bare vente fortvivlet.  

Får pakker med gls som bare kommer uden problemer. 

Og varer fra udlandet kommer tit hurtigere og uden bøvl. 

Det jeg skulle have modtaget i går kan jeg så håbe på i næste uge.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 17:47
For et par måneder siden sendte jeg en film til en fotohandler på Fyn, fordi man ikke kunne fremkalde den det sted, hvor jeg normalt får film fremkaldt. En APS-film... Altså, ind på post-afdelingen i den lokale Kvickly, sendte den som Quickbrev. Den er ikke nået frem endnu!

Hos den fotohandler, jeg normalt får film fremkaldt, sagde de, at der nogle gange sagtens kan gå op til 3 måneder, før der kommer noget frem!!!!!! De bruger også Post Nord, når de sender film til Cewe Fotoservice.

Og nej! Jeg bruger IKKE noget så oldnordisk som film mere... Det er mere fordi hvis jeg køber gamle kameraer, og de indeholder glemte film, så ryger de af sted til fremkaldelse.




Redigeret af mnielsen - 12-Oktober-2018 kl. 17:54
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 18:07
har en hjemmetræner der er blevet sendt fra england - som nu i over en uge har ligget i malmø og "cirkler rundt" i deres lortecentral.
Postnord har KLART den værste kundeservice jeg nogensinde har set, og taget i betragtning af at jeg dagligt har med logistik at gøre, så er det altså rimeligt godt klaret.
JEg ringede til den danske postnord gennem postnord app'en, og fik besked på at jeg skulle ringe til sverige, for det havde de ikke noget med at gøre. Den lå i sverige, ergo var det postnord sverige's support man skulle ringe til.
(men bortset fra det, så har jeg oplevet både at en lastbil har været væltet og at der har været tyveri af en komplet lastvogn, samt tyveri fra chaufførerne og gud ved ellers hvad. Synes dog ikke umiddelbart jeg har fået den før med at den "bare er blevet væk")


Redigeret af claus_jac - 12-Oktober-2018 kl. 18:08
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 22:29
Jeg oplevede til gengæld, at jeg bestilte en cykel på en dansk webshop, fredag klokken 13. Lørdag, altså dagen efter, blev den leveret. Det er jo helt uhørt Big smile

Det er så også en enlig “smutter”, for  ellers oplever jeg altid det samme som andre beskriver her Smile
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 22:30
hmm.. jeg må være den eneste herinde som vel kun har oplevet 1-2 fejl på de hundrevis af pakker postnord/portdanmark nok har sendt til mig henover de sidste 20 år..

Generelt set har jeg ikke meget at sætte på nogle af fragtselskaberne, det er frustrerende når man bliver ramt af en eller anden fejl, eller hvis pakken ikke som forventet er der 5 minutter efter man har bestilt, men ellers synes jeg det er fint
BaaaaaH
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Blank Blank skrev:

hmm.. jeg må være den eneste herinde som vel kun har oplevet 1-2 fejl på de hundrevis af pakker postnord/portdanmark nok har sendt til mig henover de sidste 20 år..

Generelt set har jeg ikke meget at sætte på nogle af fragtselskaberne, det er frustrerende når man bliver ramt af en eller anden fejl, eller hvis pakken ikke som forventet er der 5 minutter efter man har bestilt, men ellers synes jeg det er fint

Jeg har det på nøjagtigt samme måde. Har modtaget så mange pakker og har aldrig oplevet problemer med, hverken PostNord, DAO eller GLS. Jeg ved ikke om det er geografisk bestemt, men det virker til at andre døjer en del med det.

På mit arbejde bruger vi også PostNord til pakkeforsendelser, det giver generelt heller ikke de store problemer. 

Men nu kan alle jo også give PostNord skylden uden at folk løfter et øjenbryn. Gider folk ikke lige sende deres pakker til tiden, så er det jo nemt at tørre den af på PostNord da alle vil tro en.

Jeg tror tit PostNord bliver gjort til ufrivillig syndebuk. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2018 kl. 03:41
Jeg mistede engang en pakke med 1200 kroner i Blu-rays fordi der havde været indbrud på deres distributionscenter. Selvom de beviseligt havde pakken i deres varetægt og med garanti har forsikring, så fik jeg ikke andet end en bar røv at trutte i.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2018 kl. 07:43
DAO er jeg imponeret over

Man kan bestille kl 18 og næste morgen kl 6 ligger vare foran døren.  

Og det er fra Jylland til Sjælland. 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu