recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SLETTES: Pioneer BDP-LX 71
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SLETTES: Pioneer BDP-LX 71

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SLETTES: Pioneer BDP-LX 71
    Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 16:26
Blu-ray afspiller, Pioneer, BDP-LX71, Perfekt Stand.

Rigtig flot og god Bluray Afspiller sælges grundet opgradering til 4K. Hentes i Malmø eller I Ballerup.

Ved Ikke hvad jeg skal prissætte den til så byd. Tænker op imod en tussebasse måske. 

Skriv og lad os se om den skal sælges eller beholdes.


Forbeholder mig retten til alt:-) Og hold jer nu til emnet venner. Det er en salgstråd og ikke en diskussionstråd. Just saying.;-)





Redigeret af BigRaj - 14-Maj-2019 kl. 15:00
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 23:41
op
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
jildk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-Maj-2004
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jildk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2019 kl. 12:10
Lang tid siden, men fik du solgt din Pioneer? Ellers kunne jeg være interesseret.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu