recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af Soundbar...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af Soundbar...

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Oliseh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Frhavn, Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oliseh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 12:15
Tilbuddet gælder kun til 31/10. Jeg tager en beslutning inden hvilken jeg køber men tror desværre det bliver Samsungen ellers må vi finde ud af noget hvis ikke det bliver den. 
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 12:37
Dén Samsung er helt klart prisen værd. Til 5K er der mange konkurrenter, men til under 2000 finder du næppe noget bedre. Typisk er de helt billige soundbars ubrugelige til musik. MS660/661 skulle være god til film og ok nok til baggrundsmusik i stuen. 
Til top
Oliseh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Frhavn, Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oliseh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 15:56

Tak for svar AM 👍
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 20:34

Samsung HW-MS660 har de den også i den sorte model ? til de 1995 kr ?


Er nemlig meget interseret i sådan en , hvordan bliver med medlem ? så man kan købe den til denne pris 
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Oliseh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Frhavn, Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oliseh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 20:39
Altså jeg har bare tilmeldt mig gennem Appen som var installeret på min Samsung telefon. 
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 21:02
ok jeg kan nemlig ikke få lov til at installerer den app på min google mobil telefon, det skal nok være en rimlig ny Samsung mobil telefon hvilke model har du da ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Oliseh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Frhavn, Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oliseh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 21:08
Har en S9

Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 22:39
Kig efter LG SJ9, har den selv og er rigtig fint tilfreds ! Kan se den er på bud til 2999 nu! Vil virkelig sige man får meget for pengene der! Har også atmos 
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 21:08

Andre  Bud ?

Jeg syntes at Samsung HW-MS660  design meget pæner end LG SJ9 , men som sagt jeg går mest op i lyden hvilken er bedst  af de 2 i lyden ? 



Redigeret af Swingking - 16-Oktober-2018 kl. 21:10
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 21:41
Hvis du går op i lyden køber du ingen af dem.

Det bedste du kan gøre er at bestille en af hver på nettet og teste dem derhjemme, så returnerer du den bud mindst bedst kan lide.

For ~3000 kroner ville jeg til enhver tid vælge en ældre brugt surroundreceiver og et par rigtige højttalere.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 22:09
Det har jeg i forvejen , det er bare fordi jeg vil have et system som ikke flyder så meget kun derfor, og der er soundbar fint i stuen, 

Hvis jeg skal se film går jeg i biografen i kælderen der er et rigtigt lydsystem
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 20:06
KlausDM

Ville du da sige at en LG SJ9 er en dårlig løsning i stedet for Tv ejen højtaler ?  alt andet kun jo næsten kun blive bedre efter min mening 


Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu