recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovox CX50 som baghøjttaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovox CX50 som baghøjttaler?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
macsat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér macsat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beovox CX50 som baghøjttaler?
    Sendt: 14-Oktober-2018 kl. 13:49

Hej

Jeg har et BV11 og et par BL3 som front. Jeg vil gerne have noget surroundeffekt, men vil både af prismæssige og ikke mindst pladsmæssige årsager ikke have BL3 eller lign som baghøjttaler. En CX50 vil derimod passe rigtigt fint ind.

MEN - hvordan kan jeg slutte sådan en til som baghøjttaler? Kan en Beolink Passive bruges?

Er det bedre med en eller anden digital forstærker på? Kan man få dem så de kan styres via de PL kabler der løber fra TV? Altså kan tænde ved signal-in - og vil det virke uden underlige forsinkelser eller lign?

Mvh
Kasper
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 22:46
Burde ikke være noget stort problem....hvis du bruger et fuldt belagt PL-kabel til en BeoLink Passive/forstærker (ellers tænder den ikke op).
Bemærk! Du skal også bruge et adapterstykke RJ45 til Din PowerLink.

Mht opsætningen: læs BV11’s brugervejledning hhv Technical Sound Guide (fra B&O’s hjemmeside) - så ved du noget om, hvordan man gør det.

MM


Redigeret af millemis - 16-Oktober-2018 kl. 22:47
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu