recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airplay 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airplay 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gravenslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airplay 2
    Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 14:48
Hej

Jeg kigger på at få ændret i mit musik setup hjemme fra at streame gennem spotify connect og teufel/raumfeld til airplay 2.

jeg har højtalere i loftet der er tilsluttet en lille forstærker.

findes der en device på markedet der kan modtage airplay 2 signal jeg kan forbinde til mit setup, lidt ala en sonos connect? uden at den koster et vandvidsbeløb som connect :-)

Jeg burde kunne gøre det ved at forbinde et apple tv 4. gen til en hdmi audioextractor, men det bør kunne laves mere simpelt. ligesom med en airport express gjorde før i tiden.

Ved andre noget jeg ikke ved?
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 20:31
En airport express med nyeste firmware understøtter Airplay2
Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gravenslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2018 kl. 13:17
Det gør den sku også, havde ikke overvejet at kigge på den da den var udgået :-)

Tusind tak for tippet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu