|
Hovedtelefoner uden Jack eller bluetooth |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 15:29 |
|||
Kæresten ønsker ro når jeg spiller.
Er det muligt at sætte hovedtelefoner til hendes tv, når der hverken er bluetooth eller jackstik i det. Skal bruges når der spilles xbox og ps4 plus de løse konsoller.
|
||||
![]() |
||||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hej. Man kan tage Audio ud fra HDMI. Det gør jeg selv i sommerhuset med en meget billig HDMI til VGA adaper med Audio ud: Når jeg så søger efter en HDMI til HDMI med audio out finder jeg denne: Men den vil nok kræve en seperat Hovedtelefon forstærker? Hilsen Carsten. |
||||
![]() |
||||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
|||
![]() |
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
![]() |
||||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1130 |
|||
Køb et sæt høreværn til hende, så får hun ro og om det er hende eller dig som sidder med noget på hovedet er vel lige meget
![]() Mvh Frank
|
||||
![]() |
||||
Thomas.T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
|||
På PS4 kan du sætte hovedtelefoner direkte i controlleren. Det virker overraskende godt...
|
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|||
Samsung ku6075
Skide god ide, men så er det også mig der skal lytte efter ungerne, efter de er kommet i seng.
Du har ret. Og så harbjeg ud fra det fundet ud af, der er adaptere til xbox så man kan det samme der. Tak for input alle sammen.
|
||||
![]() |
||||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
|||
TV’et har digital lydudgang, så en digital-analog adapter kan også løse problemet, f. eks: https://www.av-cables.dk/coaxial-digital-converter/digital-til-analog-phono-converter.html?gclid=CjwKCAjwgabeBRBuEiwACD4R5nEtTg5x_ybf3CKwxEEM44AfgV2HfZZnzS4HY-S4qbJD3d7YaaATbRoCoyUQAvD_BwE
|
||||
/Peter
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19679 |
|||
Og volumenkontrol sker hvor?
Klaus
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |