recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fuldt ud prof. mikrofon set-up
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fuldt ud prof. mikrofon set-up

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nickzy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2017
Sted: Hundige
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nickzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fuldt ud prof. mikrofon set-up
    Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 16:20
Hej,

Jeg vil gerne sælge lidt ud af mikrofon udstyret, da det ikke rigtigt bliver brugt til andet end discord/mumble/TS3 samtaler mere.

Jeg købte det tidligere i 2018, for at streame, men måtte hurtigt indse at dette ikke var noget for mig.
Der er IKKE sparet på noget i set-up'et, og det har en super høj nypris, så hvis man vil skambyde, så bare bak ud tråden allerede nu.

Her er billede af udstyret. Der er kasser til alt, så det kan sendes forsvarligt.
https://imgur.com/a/3kBhjVj

Mikrofon: RØDE Procaster XLR - Købt 7/6/2018 hos Thomann.de
Nypris: 1477 Kr

Mikrofon Arm: RØDE PSA1 - Købt 1/5/2018 hos Discoworld.dk
Nypris: 665 Kr

MIC-Interface: Focusrite Scarlett 2i2 2nd Gen - Købt 7/6/2018 hos Thomann.de
Nypris: 1037 Kr

MIC-Activator: TritonAudio Fethead - Købt 23/6/2018 hos Tritonaudio.com
Nypris: 515 Kr

Shock Mount: RØDE PSM1 - Købt 7/6/2018 hos Thomann.de
Nypris: 290 Kr

Windscreen: RØDE WS2 - Købt 7/6/2018 hos Thomann.de
Nypris: 116 Kr

XLR Kabel: pro snake TPM 6 Meter - Købt 17/4/2018 hos Thomann.de
Nypris: 60 Kr

Samlet nypris: 4160  Kr

Sælges samlet til en start. Da det er en "komplet" pakke, med alt man skal bruge for at komme igang. Alt er ca. 4 mdr gammelt, og alle de udvidede garantier vil blive overført til ny ejer(Mikrofon).

Alt er passet og plejet som kan ses på billeder, der er kasser og kvitteringer til ALT.

Bud startes ved: 2900kr
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu