recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antenne installation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Antenne installation

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 14:32
Jeg kommer aldrig op på 1000 Mbit og slet ikke til den pris de har☺️
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 14:34
Hvad med høj upload? På nuværende tidspunk skal man have den store returvej for at få mere end 60 Mbit/s.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 14:50
Lige nu har jeg 50/1 så kommer nok ikke op på 60 i upload i foreløbigt.

Jeg tror måske jeg skal have 100 for jeg har lidt problemer når jeg spiller spil på min nvidia shield.
Hvert andet minut og det er præcis hvert andet minut der hakker den så tror at 50 er for lidt til at spille 
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Men hvis man har en god forbindelse når man bruger en forstærker med returvej så sker der vel ikke noget? 




Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg tror måske jeg skal have 100 for jeg har lidt problemer når jeg spiller spil på min nvidia shield.
Hvert andet minut og det er præcis hvert andet minut der hakker den så tror at 50 er for lidt til at spille 


Tror du skal undersøge hvor "god forbindelse" du egentlig har. 50 mbps STABIL forbindelse bør være rigeligt til det meste.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 17:26
Ja jeg synes også at 50 burde være nok.
Når jeg laver speed test så har jeg 50 mbps og god ping.

Men jeg skal have tjekket det når jeg får net igen og det får jeg først i næste uge fordi elgiganten har brændt mig af😣
Til top
pmalm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmalm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 17:54
Fuldstændig samme problem har jeg været igennem for et par uger siden. Fandt også frem til at forstærkeren ikke duede og har nu koblet denne fra. Syntes dog godt Yousee kunne informere sine kunder om disse evt. Ulemper. 

Det startede med at forbindelsen blev ustabil, langsom og ikke eksisterende om morgenen for derefter at komme igen i løbet af formiddagen. Men pludselig virkede det slet ikke mere. 
Siden jeg koblede forstærkeren fra har min unifi controller kørt speedtest hver 30 min. Hastigheden er næsten konstant på 114 ned.

Vi får hiper 1000 i næste uge. Her kommer der en tekniker ud med nyt stik..det gør der også hvis man skal have 300 fra yousee.

Vores forstærker var også en triax 284.


Redigeret af pmalm - 18-Oktober-2018 kl. 17:55
Mvh Peter

LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 18:01
Jeg har aldrig haft problemer med med mit net før.

 Jeg har lige købt en nvidia shield og det er kun når jeg spiller på den at det kommer udfald hvert andet minut.

Jeg har også testet den på en kammerat's net og der var ingen problemer 
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 18:44
Dene splitter er DOCSIS 3.0 godkendt:

Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af piddy piddy skrev:

Dene splitter er DOCSIS 3.0 godkendt:


Hvis jeg køber den kan jeg så smide tv udgang i min triax forstærker og så data udgang direkte i min router 
Til top
Kasper-v-k Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2016
Sted: Bolderslev
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper-v-k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 01:36
sokken hvor i landet kommer du fra har en del skillefiter liggende du gerne må få hvis det er til returvej på 5-65mhz
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 05:40
Jeg bor ved Esbjerg 
Til top
Kasper-v-k Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2016
Sted: Bolderslev
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper-v-k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 09:31
så bliver det nok lidt langt. bor næsten helt nede ved grænsen 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu