recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone XR vs iPhone X forskel?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone XR vs iPhone X forskel?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2018 kl. 20:12
Jeg er egentligt blevet lidt forelsket i den nye Xr.

Nogen der har haft den i hånden og kan fortælle om den lidt lavere opløsning er et problem som sådan? 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2018 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Jeg er sådan ser enig med KlausDM.

Dog har jeg stødt på mange i det ældre segment der synes skærm er for lille.

Når jeg har min ipad inden for rækkevidde, tager jeg den fordi min SE er for lille.

Synes at størrelse på 6 og 7 passer bedre til mit syn.

Skærmen fra 6-7-8 vil vel kunne presses ned i SE hvis man bruger designet fra X.

X og Xs er jo næsten ikke større end 6-7-8 selv om skærmen er større end den der sidder i plus modellerne. 
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 18:27
Skærmen på Xr skulle have samme generation skærm som en iPhone 4(ja den er lidt gammel)
Skærmen kan ikke vise indhold i FULDhd, og de har lavet modelen med SÅ meget billigere skærm, da det skal være en telefon der går ind og dækker "budget" rummet nu SE udgår.

Indmaden er den samme, men manglende 3d touch og meget tykkere ramme rundt om skærmen pga der ikke bliver brugt oled skærm der kan gå ud til kanten.
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 18:31
Jeg har forsøgt at læse alt hvad jeg kunne finde om den på nettet og det jeg umiddelbart når frem til de fleste siger: ja, du kan godt se forskel hvis du holder Xr og Xs ved siden af hinanden. Vil man kunne nøjes med Xr i det daglige? Ja - for langt de fleste. 

Jeg mindes ikke skærmen på min SE som dårlig. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 18:39
Nu kunne apple aldrig finde på at lave en DÅRLIG telefon.
Så selvfølgelig er en Xr en god telefon.
Men man VIL kunne se de enklelte pixel på skærmen hvis man kigger tæt på.
og man kan ikke se matriale i fuld hd(det vil nok bare blive nedscaleret)

Redigeret af henriksommer - 25-Oktober-2018 kl. 18:40
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 18:44
Jeg tror bestemt heller ikke den er dårlig. Tværtimod. Indmaden er jo den samme. Nok mere en opvejelse om det er værd at spare pengene i forhold til Xs og så "nøjes" med denne skærm eller man bare vil ende med  at ærgre sig. Det vildeste video jeg vil komme til at se er alligevel bare YouTube. 

Jeg er millimeter fra at bestille denne i stedet for Huawei Mate 20 Pro.
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2018 kl. 11:51
Nu endte jeg med, at bestille en Xr 128 GB - så må vi se om ikke jeg bliver glad for den :) 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2018 kl. 13:43
sidder med en XR

oplever ikke forskel pga skærmen

syntes det er en fed telefon    


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu