recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slå lg magic fjernbetjening fra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slå lg magic fjernbetjening fra

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slå lg magic fjernbetjening fra
    Sendt: 24-Oktober-2018 kl. 20:29
Jeg har et LG C8 tv, og kan bare ikke med det, at jeg skal styre med en pointer på tvet. Kan jeg ikke slå det fra? 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
TV Kalibrering Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér TV Kalibrering Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 08:01
Hej Flemming

Du skal bare benytte "piletasterne" så aktiveres pointeren ikke.

Pointeren kommer kun frem hvis du vifter for meget med remoten, bare brug home knappen og så brug piletasterne, så burde du stort set ikke se pointeren fremme på noget tidspunkt.
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Hej Flemming

Du skal bare benytte "piletasterne" så aktiveres pointeren ikke.

Pointeren kommer kun frem hvis du vifter for meget med remoten, bare brug home knappen og så brug piletasterne, så burde du stort set ikke se pointeren fremme på noget tidspunkt.
Hej Thomas.
Det virker ret godt. Det er bare irriterende, at se den. Hvis jeg skal ind i indstillinger, så kommer den stadig. Kan så igen bare bruge piletasterne. Det er da lidt dumt, hvis man ikke kan slå det fra. Hos mig så kører det bare rundt over det hele. 

Bortset fra det, så skal jeg have en aftale med dig næste år. Da jeg gerne vil have mit tv kalibreret. Kan lige så godt få det allerbedste billede.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
TV Kalibrering Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TV Kalibrering Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2018 kl. 16:09
Okay, prøv evt under "tilgængelighed" at sætte markør hastighed til lav og se om det hjælper.

Det er mit indtryk at man skal vifte mere med remoten for at få pilen frem hvis den står til lav i markør hastighed.

Angående kalibrering, så siger du bare til, har skam også tid her i 2018 :)

Der er jo mulighed for den nye AutoCal 3D LUT på din C8 som er mere omfattende og foregår på flere punkter end den manuelle kalibrering, det virker virkelig godt og billedet kommer til at stå spot-on !

http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2018 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Okay, prøv evt under "tilgængelighed" at sætte markør hastighed til lav og se om det hjælper.

Det er mit indtryk at man skal vifte mere med remoten for at få pilen frem hvis den står til lav i markør hastighed.

Angående kalibrering, så siger du bare til, har skam også tid her i 2018 :)

Der er jo mulighed for den nye AutoCal 3D LUT på din C8 som er mere omfattende og foregår på flere punkter end den manuelle kalibrering, det virker virkelig godt og billedet kommer til at stå spot-on !


Jeg prøver, at leve med det.

Jeg har skam også masser af tid i 2018. Men min bankkonto siger nej lige PT.Embarrassed Men vil glæde mig til, at se hvor lækkert det bliver. Hvad ligger prisen på, for sådan en omgang AutoCal 3D LUT? Det lyder spændende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
TV Kalibrering Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TV Kalibrering Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2018 kl. 16:34
Det kan jeg sagtens forstå, sådan en C8 er heller ikke billig :)

Jamen angående pris, så er det fra 1495, men kan afhænge lidt af hvor i landet du bor ?
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2018 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Det kan jeg sagtens forstå, sådan en C8 er heller ikke billig :)

Jamen angående pris, så er det fra 1495, men kan afhænge lidt af hvor i landet du bor ?
Fik der nu til en ok pris. 11999,- 

Jeg bor i Taastrup, så ikke super langt fra dig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
TV Kalibrering Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TV Kalibrering Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 06:57
Okay. Jamen så er prisen 1500 kr.

Du siger bare til når vi skal lave en aftale :)
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 07:13
Det er sgu osse en irriterende remote
Bruger den heldigvis kun til at tænde/slukke fladskærm og skifte input
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 07:24
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Det er sgu osse en irriterende remote
Bruger den heldigvis kun til at tænde/slukke fladskærm og skifte input

Når alt det der fancy noget ikke kan slås fra, så er eneste mulighed nok at købe en ukurant fjernbetjening, som ikke har det L*** i sig.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 08:01
Jeg må nu sige at på mit LG B6 virker det fint og specielt hvis man bruger browseren
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Okay. Jamen så er prisen 1500 kr.

Du siger bare til når vi skal lave en aftale :)
Det er bare en aftale. Bliver nok i starten af 2019. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu