recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Home Hub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Home Hub

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google Home Hub
    Sendt: 26-Oktober-2018 kl. 14:09
Hej,

Jeg overvejer at købe en Google Home Hub.

Er der nogle derude, der ved om man kan tale dansk til sådan en - eller om den kun forstår engelsk?

Jeg har læst mig frem til, at den kun virker på engelsk - men måske den stadig kan svare på nogen af spørgsmålene på dansk nu hvor dansk officielt understøttes?
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 17:06
Slet ingen? 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 17:18
Måske kan du bruge det her. Det kan betale sig at kigge i hele forummet.
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 19:10
Det link du sendte handler om Home Mini og Phillips Hue..?

Jeg har luret i forummet og syntes ikke jeg kan finde noget, der omhandler Google Home Hub. Det kunne jo være, at der var en heldig sjæl, der havde fået sig bestilt en over Ebay eller noget.

Alternativt, så vover jeg selv pelsen og bestiller én. Så må jeg prøve det danske af derpå :-)


Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 19:10
Vil du købe den fra England? Hvis ja, hvad gør du med strømstikket? Syntes hurtigt at en rejseadapter kommer til at se grim ud 🙄
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 19:20
Hvis du er på fb så meld dig ind i google assistandt dk, der er vidst et par stykker der har købt den
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 19:36
Jeg vil prøve den Facebookgruppe af. Ellers er der ikke andet for end at bestille den og prøve sig frem.

Ang. strømstikket, så har jeg en adapter, der ikke fylder så meget. Så bruger bare den.

Tusind tak for svar Thumbs Up
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af AndreasP AndreasP skrev:

Det link du sendte handler om Home Mini og Phillips Hue..?
Ja overskriften gør! Hvis du gad læse indlæggene ville du finde ud af at google Home forstår dansk. 
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 08:14
...og hvis du gad læse MIT indlæg, ville du se, at jeg ikke spørger til Google Home, men til Google Home Hub.

Jeg fik dog to rigtig gode svar længere oppe i tråden. Så nu kaster jeg mig ud i det.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 08:29
Skriv lige tilbage med dine oplevelser da jeg muligvis også overvejer en. 
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 09:25
Helt sikkert. Jeg er spændt på, hvor meget dansk man kan få ud af den.

Det visuelle interface vil helt sikkert kun være på engelsk - men jeg har hørt, at den stadig kan svare tilbage på dansk. Jeg er dog ikke sikker.

Jeg ser om jeg ikke kan få den bestilt imorgen Thumbs Up
Til top
ildocteur Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2005
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ildocteur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 09:43

Nedenfor er min UK Home Hub inklusive rejseadapter.  Jeg synes ikke den er så slem, specielt ikke når den sidder i kontakten.

Jeg har kun haft den i et par dage, men hvis jeg kort skal sammenfatte mine oplevelser så må det være:

+ Skærmen er en virkelig nyttig tilføjelse.  Specielt at den skriver i toppen af skærmen hvad den hører.
+ Størrelsen gør den fin til placering i køkkenet.
+ Adaptive brightness virker ret godt.  Man har ikke indtryk af en skærm der lyser hele rummet op.

- Højtaleren kunne god være en spids bedre.  Jeg kan ikke vente til jeg kan styre min Play:5 i køkkenet fra den.
-  Skærm layout på "home control" skærmen er noget bøvlet. Det kræver alt for mange "klik" at slukke eller tænde lyset i et specifikt rum.

Det skal lige siges at jeg ikke har prøvet at indstille den til at tale dansk, så det ved jeg kke om virker før den officielt kommer til DK.

ildoc












Redigeret af ildocteur - 10-November-2018 kl. 09:44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu